yaa pisze:
Khehe, ja tez bardzo lubie ten samolot, jest to wedlug mnie majstersztyk wspolczesnej awiacji, co nie zmienia faktu, ze to jednak jest taka duza mydelniczka
ja Ci dam mydelniczke
taki piekny samolot
i tak apropo bez wycieczek osobistych
na warsztacie: F-14 MM
w kolejce: rozbabrany 1,5 letni Yamato AH, Takao AH, Piorun MM, A6M2 Zero AH
Ooo! Ktos odgrzebal moja relacje! Khehe, juz gdzies sie zawieruszyla w czelusciach forum. Tak przy okazji informacja. Prace stanely na jakis czas z powodow wakacyjno-urlopowo-rodzinno-wyjazdowo-brakoczasowych. Ale skoro topic zostal wyciagniety, czas sie wziac za leb i skonczyc to co sie zaczelo. W miedzyczasie pomalowalem kabine wewnatrz, przygotowalem sobie wszystkie odstajace drobiazgi (podwozie, pokrywy, lotki i inne takie), dzisiaj malne je druga warstwa moze. Jak bede mial cos konkretnego do pokazania, to pokaze
Yaa co do Twego pytanie z Twego pierwszego posta te dziwne klapki na wlotach powietrza to mogą być dodatkowe wloty powietrza. Popołudniu troche pogrzebie i napisze dokładnie co to jest. Natomiast co do haku. Kiedyś amerykanie chcieli wprowadzić F-22 na lotniskowce tak samo jak F-117 ale powstal X-35 który ma zastąpić F-18 i sobie odpuścili. Wszystkie samoloty czy to USAF, USN, USMC (oprócz Harriera) posiadają haki hamujące służace do hamowania samolotów podczas lądowania awaryjnego. Samoloty USAF mają zbyt delikatne podwozie do operowania na lotniskowcach. Gdyby F-16 lub Twój Raptor chciał usiąść na lotniskowcu, przy udeżeniu w pokład golenie złożyły by się w ładną harmonijkę
P.S. Jeżeli relacja została odgrzebana znaczy to że trzeba już ją skończyć