Witam wszystkich po długiej przerwie.
Prace przy modelu trwają nadal, lecz z braku czasu idą bardzo powoli. Bardzo dużo czasu pochłania modelowanie karoserii. Trzeba odtworzyć słupki, w których zamontowane są tylne szyby boczne i całe „obramowanie” drzwi. Wszystko to jest modelowane ze szpachlówki Novol Finish – tu ukłon w stronę kolegi z forum - SWRT za podpowiedź
.
Szyby są już przycięte i teraz będę zabierał się za robienie słupków drzwi. Stan rzeźbienia widać na fotkach.
Stan Budy
Wnętrza drzwi są tylko wstępnie uformowane, trzeba jeszcze nadać im odpowiedni kształt. Te czarne płyty to jest kevlarowa „tapicerka”, płyty zostaną obklejone odpowiednią kalkomanią z imitacją i przyklejone na końcu montażu.
Stan drzwi
Dotarła do mnie blaszka z elementami fototrawionymi produkcji Studio 27. Do wyboru miałem 3 blaszki trzech różnych producentów, ale tylko blaszka Studio miała 4 asfaltowe tarcze i tę wybrałem. Zamieszczam instrukcje dla niewtajemniczonych.
Stan karoserii już widzicie, natomiast zawieszenie jest już na 90% skończone. Zostały jeszcze do zrobienia 2 płyty – jedna pod silnik a druga pod centralną część podwozia. Tunel w którym jest wał i część rury wydechowej pokryłem folią metalową. Ogólnie zawieszenie składało się bardzo przyjemnie teraz zaczynam dłubać wnętrze no i rzeźbię dalej budę.