Mam kolejne pytanie na temat "Błyskotki":
-czy ktos wie jak była pomalowana w roku 1937 ??
-w jaki inny sposob niz piankowanie mozna usztywnic kadłub ??
A teraz prośba:
-jeśli ktoś posiada jakieś zdjęcia, plany czy cokowiek na temat "Błyskawicy" prosiłbym o przesłanie na adres mrugal12@wp.pl
Ja słyszałem o wypychaniu kadłuba watą. Ale sam takiej metody nie stosowałem. I wydaje mi się niepraktyczna. A pozatym do waty nie da się przykleic poszycia i może ona jedynie chronic przed wgnieceniem pustej powierzchni między wręgami.
Proponuje przejrzeć relacje Saburo z Bismarka, gdzies przy początku było o doklejaniu pasków tektury na styk do krawędzi wręgi. Sprawdzone w praktyce, niezawodna metoda.
Marcintosh pisze:A czemu nie na wregi, tylko na styk do krawedzi?
Specem nie jestem ,ale zdaje mi się że przyklejenie tych pasków do wręg powiekszyło by jego "szerokość" i mogłoby nie wystarczyć poszycia. Jeśli mówie żle prosze o poprawienie.
Jezeli tak, to zeszlifowanie wreg o ok. 0.4 mm lub wyciecie ich po wewnetrznej linii aby skompensowac grubosc paskow, wydaje mi sie lepszym i szybszym rozwiazaniem niz przeklejanie paskow na styk.