T-80 UD (1/35 ZVIEZDA)
Moderatorzy: kartonwork, Tempest, Edmund_Nita
T-80 UD (1/35 ZVIEZDA)
Cześć,
tak sobie oglądam Wasze relacje z budowy (remontu itd.) sprzętu pancernego, że i ja spróbuję swych sił na tym polu. A że nadarzyła się okazja i nabyłem model czołgu T-80 UD wytw. "Zviezda" to właśnie on będzie pierwszym moim modelem sprzętu tzw. ciężkiego.
W tym miejscu chciałbym się zwrócić o pomoc do Kolegów ze szczególnym uwzględnieniem Grzegorza, który pisał w jakim poście dot. tego czołgu że udostępni stosowną dokumentację pod warunkiem prowadzenia relacji na tej stronie. Taką chęć wyrażam (tj. prowadzenia relacji).
I to tyle tytułem wstępu, a ciąg dalszy nastąpi niebawem.
pzdr
Irek
tak sobie oglądam Wasze relacje z budowy (remontu itd.) sprzętu pancernego, że i ja spróbuję swych sił na tym polu. A że nadarzyła się okazja i nabyłem model czołgu T-80 UD wytw. "Zviezda" to właśnie on będzie pierwszym moim modelem sprzętu tzw. ciężkiego.
W tym miejscu chciałbym się zwrócić o pomoc do Kolegów ze szczególnym uwzględnieniem Grzegorza, który pisał w jakim poście dot. tego czołgu że udostępni stosowną dokumentację pod warunkiem prowadzenia relacji na tej stronie. Taką chęć wyrażam (tj. prowadzenia relacji).
I to tyle tytułem wstępu, a ciąg dalszy nastąpi niebawem.
pzdr
Irek
Fajnie ze zacząłeś relację... Te „pod warunkiem”... Hm... Chodzi mi raczej zawsze o udostępnianie materiałów dla ogółu odwiedzających forum a nie o prywatne przesyłanie na skrzynki, w ten sposób wraz z modelem pozostaje ciekawy materiał zdjęciowy i rysunkowy...
Oczywiście ze możesz liczyć na moją pomoc, i zapewne nie tylko moja, bo nie jestem jedyny w tej „branży’...
Kat ma racje prawie w „każdym” pojeździe gąsienicowym (są wyjątki) ma miejsce przesuniecie osi wałków skrętnych...
W T-80UD występuje również takie rozwiązanie...
PS.Pytaj jak najwięcej, tylko proszę nie o lepkość smaru w „oporo-powrotniku” w warunkach zimowych...hihihihi
Oczywiście ze możesz liczyć na moją pomoc, i zapewne nie tylko moja, bo nie jestem jedyny w tej „branży’...
Kat ma racje prawie w „każdym” pojeździe gąsienicowym (są wyjątki) ma miejsce przesuniecie osi wałków skrętnych...
W T-80UD występuje również takie rozwiązanie...
PS.Pytaj jak najwięcej, tylko proszę nie o lepkość smaru w „oporo-powrotniku” w warunkach zimowych...hihihihi
Cześć.
Cieszę, że zabierasz się za ten wyjątkowo atrakcyjny czołg, model dragona jest bardzo fajny zbudowałem wersję BV (relacja jest w archiwum), także jakby co mogę służyć poradą bo wypraski są w zasadzie wspólne oprócz detali góry kadłuba i wieży. Czekam teraz na pierwsze fotki z budowy
Cieszę, że zabierasz się za ten wyjątkowo atrakcyjny czołg, model dragona jest bardzo fajny zbudowałem wersję BV (relacja jest w archiwum), także jakby co mogę służyć poradą bo wypraski są w zasadzie wspólne oprócz detali góry kadłuba i wieży. Czekam teraz na pierwsze fotki z budowy
Ukończone: M 113 Fitter