A propos agregatu..

inne techniki modelarskie - plastik, żywica, drewno itd.

Moderatorzy: kartonwork, Edmund_Nita, Tempest

pan światełko

A propos agregatu..

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: pan światełko »

A mam pytanko panowie apropos malowania.Czy wy bezpośrednio podłączacie aero do kompresorka czy jak?I jaką ma wydajność tzn ile barów na wyjściu dmucha?
Awatar użytkownika
Piter
Posty: 575
Rejestracja: pt kwie 30 2004, 9:55
Lokalizacja: Bielsko-Biała / Wrocław

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: Piter »

Panie światełko kleisz Bismarck'a masz 28 lat wszystko świadczy o tym żeś inteligętny człek wiec po co zadajesz pytania tego typu skoro :
SZUKAJ->wpisać AGREGAT->przeczytać WYŚWIETLONE POSTY ?
Jak czegoś dalej wiedzieć nie będziesz to zapraszam na gg - wszystko szybko wyjaśnie.
Pozdrawiam
Bismarck GPM
Missouri
SH-60B
tad
Posty: 868
Rejestracja: śr lut 16 2005, 0:45
Lokalizacja: Kraków

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: tad »

Niestety - w przypadku kolegi Światełko te wszystkie pozory to tylko złuda. Jego wypowiedzi dotąd świadczą przeciwko inteligencji - więc takie pytanie to raczej normalka dla poziomu Światełka.
TAD

Hehe - światełko w mroku, które coś słabo świeci...
pan światełko

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: pan światełko »

Dzięki panowie.:).
[/i]
pan światełko

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: pan światełko »

Piter.Zadaję pytanie po to bo chcę sobie zakupić kompresorek samochodowy zasilany 12V rozumiesz.I dlatego spytałem czy istnieje taka możliwość podłączenia bezpośrednio (chodzi o to aby nie uszkodzić aerografu).I czy ktoś już próbował.Jeżeli nie to zbuduję sobie własny z butlą , reduktorkiem , wyłącznikiem ciśnieniowym itp.Schematy budowy już widziałem.

Co chodzi o pana TADA to raczej bym się powstrzymywał z używaniem terminu KOLEGA.
Nie wiem czy pan TAD zdaje sobie mając 33 lata na karku, ogromne doświadczenie, wysoki poziom IQ, ale na miano KOLEGI trzeba sobie zasłużyć z jednej jak i drugiej strony.
Po pańskich wypowiedziach nie sądzę abym kiedykolwiek chciał mieć pana za kolegę i vice versa.
Pozdrawiam.
Awatar użytkownika
kierownik
Posty: 2025
Rejestracja: pn kwie 07 2003, 10:33
Lokalizacja: Ruda Śląska
x 11

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: kierownik »

Kompresorek samochodowy nie nadaje się do aerografu! Ma za małą wydajność, zbyt dużą temperaturę pracy (spali się przy malowaniu) i potworny poziom hałasu.

W jego instrukcji napisano, że po napompowaniu koła "od podstaw" co zajmuje nieraz kilkanaście minut - należy kilkanaście minut odczekać przed pompowaniem następnego.

Zdecydowanie najlepszym i najtańszym kompresorkiem dla tych, co chcą samodzielnie konstruować jest agregacik z lodówki.
pan światełko

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: pan światełko »

Dzięki panie kierowniku :).Chciałem sie tylko upewnić.
Piotrek.S.
Posty: 23
Rejestracja: wt lut 01 2005, 13:09
Lokalizacja: Oborniki

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: Piotrek.S. »

w TYM wątku masz opis jak zbudować sprężarkę, oczywiście to jedna z propozycji...zbiornik może być rówież z gaśnicy, butli gazowej...
pan światełko

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: pan światełko »

Dzięki panie Piotrze S.Ja widywałem takie schematy już dawno.Pytałęm tylko czy można podłączyć bezpośrednio do agregatu.Ale dzięki i tak :)
Awatar użytkownika
bigtank
Posty: 542
Rejestracja: pn lis 01 2004, 16:35
Lokalizacja: wrocław
x 35

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: bigtank »

Pewnie że można podłączyć od razu - tylko musisz wykręcić zaworek z aerografu - wtedy cały czas będzie dmuchac , z farbą czy bez :) , no i troszkę rzuca olejem , mnie w kazdym razie nie to przeszkadza . Caly czas tak maluję - nie zauważyłem żadnych lewych objawów podczas malowania i po wyschnięciu farby na modelu ..Ciśnienie jest akurat w sam raz do aero ...
Już ten momęcik na 7 TP
http://bigtank120.blogspot.com/
ODPOWIEDZ