![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
Kadłub wykonany metodą wypróbowaną podczas budowy Akitsushimy, zaprezentowana była także przez Vercyna przy budowie Bismarcka.
Uprzedzam, że fotki będą marne, ze względu na rozmiary kadłuba (140 cm) mam spory problem z jego doświetleniem.
Na początek sterta tektury z której powstanie okręt:
![Obrazek](http://i46.photobucket.com/albums/f133/Stachon/Saratoga/th_HPIM0442a.jpg)
Szkielet złożony na sucho:
![Obrazek](http://i46.photobucket.com/albums/f133/Stachon/Saratoga/th_HPIM0443a.jpg)
Szkielet z dorobioną z tektury 2mm płaską częścią dna oraz podłogą hangaru.
![Obrazek](http://i46.photobucket.com/albums/f133/Stachon/Saratoga/th_HPIM0444a.jpg)
![Obrazek](http://i46.photobucket.com/albums/f133/Stachon/Saratoga/th_HPIM0445a.jpg)
Szkielet bąbla, który według instrukcji ma byc doklejony po oklejeniu kadłuba zintegrowałem ze szkieletem już na tym etapie wraz z pokładem tegoż bąbla:
![Obrazek](http://i46.photobucket.com/albums/f133/Stachon/Saratoga/th_HPIM0446a.jpg)
![Obrazek](http://i46.photobucket.com/albums/f133/Stachon/Saratoga/th_HPIM0447a.jpg)
Wręgi i podłużnice skopiowałem dwukrotnie na tekturę 1mm i wyciąłem zmniejszając je o 1mm i wkleiłem w odpowiednie miejsca tzn. częśc skopiowaną z wręgi nr 1 nakleiłem na wręgę nr 1 itd z przesunięciem 1mm od krawędzi, co stanowi podporę pod podposzycie kadłuba.
![Obrazek](http://i46.photobucket.com/albums/f133/Stachon/Saratoga/th_HPIM0448a.jpg)
![Obrazek](http://i46.photobucket.com/albums/f133/Stachon/Saratoga/th_HPIM0449a.jpg)
I tak okleiłem cały kadłub:
![Obrazek](http://i46.photobucket.com/albums/f133/Stachon/Saratoga/th_HPIM0450a.jpg)
![Obrazek](http://i46.photobucket.com/albums/f133/Stachon/Saratoga/th_HPIM0452a.jpg)
![Obrazek](http://i46.photobucket.com/albums/f133/Stachon/Saratoga/th_HPIM0453a.jpg)
Przed przyklejeniem pokładu zająłem się hangarem:
![Obrazek](http://i46.photobucket.com/albums/f133/Stachon/Saratoga/th_HPIM0454a.jpg)
![Obrazek](http://i46.photobucket.com/albums/f133/Stachon/Saratoga/th_HPIM0463a.jpg)
![Obrazek](http://i46.photobucket.com/albums/f133/Stachon/Saratoga/th_HPIM0464a.jpg)
Aby zapobiec zapadaniu się pokładu i zwiększyc powierzchnię styku ze szkieletem dorobiłem wzmocnienia:
![Obrazek](http://i46.photobucket.com/albums/f133/Stachon/Saratoga/th_HPIM0465a.jpg)
![Obrazek](http://i46.photobucket.com/albums/f133/Stachon/Saratoga/th_HPIM0466a.jpg)
![Obrazek](http://i46.photobucket.com/albums/f133/Stachon/Saratoga/th_HPIM0467a.jpg)
Nieoklejone segmenty oraz otwory w dnie służą do zamocowania pręta dzięki któremu okręt będzie solidnie przytwierdzony do podstawki:
![Obrazek](http://i46.photobucket.com/albums/f133/Stachon/Saratoga/th_HPIM0468a.jpg)
Na koniec fotki gotowego kadłuba:
![Obrazek](http://i46.photobucket.com/albums/f133/Stachon/Saratoga/th_HPIM0469a.jpg)
![Obrazek](http://i46.photobucket.com/albums/f133/Stachon/Saratoga/th_HPIM0470a.jpg)
![Obrazek](http://i46.photobucket.com/albums/f133/Stachon/Saratoga/th_HPIM0471a.jpg)
![Obrazek](http://i46.photobucket.com/albums/f133/Stachon/Saratoga/th_HPIM0472a.jpg)
![Obrazek](http://i46.photobucket.com/albums/f133/Stachon/Saratoga/th_HPIM0473a.jpg)
![Obrazek](http://i46.photobucket.com/albums/f133/Stachon/Saratoga/th_HPIM0474a.jpg)
Pozdrawiam
Leszek.