*[Relacja/Pojazd] PANZER 38 (t)
Moderatorzy: Tomasz D., laszlik, kartonwork
- Bartosz B.
- Posty: 747
- Rejestracja: sob lip 24 2004, 21:02
- Lokalizacja: Gorlice / Nonnweiler
- x 7
*[Relacja/Pojazd] PANZER 38 (t)
ZŁY KONKURS
Witam w mojej kolejnej relacji z budowy
Tym razem postawiłem na cos pełzającego po ladze, a konkretnie na lekki czołg PzKpfw – 38 (t) z GPMu numer 12/97.
Chciałbym wykonać go w standardzie ponieważ jeszcze nigdy nie udało mi się to osiągnąć w żadnym moim modelu. Jednak dorobię nity ponieważ te białe kopry są wręcz odrażające.
OK koniec gadania czas cos pokazać.
Do tej pory udało mi się sklecić kadłub w jedna całość. Niestety fotki z tego etapu budowy odeszły w niepamięć wraz z awaria systemu. Mogę tylko pokazać gotową bryle
Powstało tez jedno kompletne koło, takie nity będą na całym kadłubie
Dzięki za zaproszenie do złego konkursu
Witam w mojej kolejnej relacji z budowy
Tym razem postawiłem na cos pełzającego po ladze, a konkretnie na lekki czołg PzKpfw – 38 (t) z GPMu numer 12/97.
Chciałbym wykonać go w standardzie ponieważ jeszcze nigdy nie udało mi się to osiągnąć w żadnym moim modelu. Jednak dorobię nity ponieważ te białe kopry są wręcz odrażające.
OK koniec gadania czas cos pokazać.
Do tej pory udało mi się sklecić kadłub w jedna całość. Niestety fotki z tego etapu budowy odeszły w niepamięć wraz z awaria systemu. Mogę tylko pokazać gotową bryle
Powstało tez jedno kompletne koło, takie nity będą na całym kadłubie
Dzięki za zaproszenie do złego konkursu
- Bartosz B.
- Posty: 747
- Rejestracja: sob lip 24 2004, 21:02
- Lokalizacja: Gorlice / Nonnweiler
- x 7
- Bartosz B.
- Posty: 747
- Rejestracja: sob lip 24 2004, 21:02
- Lokalizacja: Gorlice / Nonnweiler
- x 7
- Bartosz B.
- Posty: 747
- Rejestracja: sob lip 24 2004, 21:02
- Lokalizacja: Gorlice / Nonnweiler
- x 7
- Konan Barbarzyńca
- Posty: 618
- Rejestracja: pn lut 28 2005, 12:53
- Lokalizacja: Elbląg
- Bartosz B.
- Posty: 747
- Rejestracja: sob lip 24 2004, 21:02
- Lokalizacja: Gorlice / Nonnweiler
- x 7
Witam
Grzegorz masz racje…jednak teraz już za późno na poprawę, może przyszli budowniczowie tego „tanka” skorzystają z Twojej rady.
Prace bardzo się ostatnio ślimaczą. Jak są chęci to doskwiera brak czasu , a jak znajdę wolną chwilę to wena odchodzi gdzieś hen daleko…
Zabrałem się za zawieszenie, wykonałem jedno kompletne z czterech. Nie jestem pewny czy poprawnie zmocowałem sam resor, rysunek nie pokazuje tego dokładnie i zrobiłem to „na pale” .
Grzegorz masz racje…jednak teraz już za późno na poprawę, może przyszli budowniczowie tego „tanka” skorzystają z Twojej rady.
Prace bardzo się ostatnio ślimaczą. Jak są chęci to doskwiera brak czasu , a jak znajdę wolną chwilę to wena odchodzi gdzieś hen daleko…
Zabrałem się za zawieszenie, wykonałem jedno kompletne z czterech. Nie jestem pewny czy poprawnie zmocowałem sam resor, rysunek nie pokazuje tego dokładnie i zrobiłem to „na pale” .
- Bartosz B.
- Posty: 747
- Rejestracja: sob lip 24 2004, 21:02
- Lokalizacja: Gorlice / Nonnweiler
- x 7
- Bartosz B.
- Posty: 747
- Rejestracja: sob lip 24 2004, 21:02
- Lokalizacja: Gorlice / Nonnweiler
- x 7
Witam
Skleciłem kola napinające
Na pierwszy rzut oka wszystko ładnie pasuje, jednak w praktyce okazało się ze pasek 12d jest stanowczo za krotki. Zastąpiłem tą cześć nową, wykonaną ze skrawków kolorowego kartonu.
Na kolorowy karton podkleiłem również części 12 i 12c, aby uniknąć ich malowania. Następnie zalałem od wewnętrznej strony cyjanopanem który ładnie wsiąknął w ten karton i dobrze usztywnił oba elementy.
Tak się prezentują gotowe koła po dodaniu nitów:
Skleciłem kola napinające
Na pierwszy rzut oka wszystko ładnie pasuje, jednak w praktyce okazało się ze pasek 12d jest stanowczo za krotki. Zastąpiłem tą cześć nową, wykonaną ze skrawków kolorowego kartonu.
Na kolorowy karton podkleiłem również części 12 i 12c, aby uniknąć ich malowania. Następnie zalałem od wewnętrznej strony cyjanopanem który ładnie wsiąknął w ten karton i dobrze usztywnił oba elementy.
Tak się prezentują gotowe koła po dodaniu nitów:
- Bartosz B.
- Posty: 747
- Rejestracja: sob lip 24 2004, 21:02
- Lokalizacja: Gorlice / Nonnweiler
- x 7
Skleiłem kola napędowe.
Wyciąłem w nich otwory i zastąpiłem cześć 11e własną (dłuższą), ponieważ po wykonaniu otworów oryginalna cześć przechodziła dokładnie przez ich środek. Należy także poszerzyć ją o jakieś 2 mm by rozstaw tarcz zębatych był odpowiedni do otworów w gąsienicy.
Tak prezentują się gotowe kola
Pod wpływem tajemniczego natchnienia wybiłem odpowiednia ilość krążków i onitowałem kadłub.
Wyciąłem w nich otwory i zastąpiłem cześć 11e własną (dłuższą), ponieważ po wykonaniu otworów oryginalna cześć przechodziła dokładnie przez ich środek. Należy także poszerzyć ją o jakieś 2 mm by rozstaw tarcz zębatych był odpowiedni do otworów w gąsienicy.
Tak prezentują się gotowe kola
Pod wpływem tajemniczego natchnienia wybiłem odpowiednia ilość krążków i onitowałem kadłub.
- Bartosz B.
- Posty: 747
- Rejestracja: sob lip 24 2004, 21:02
- Lokalizacja: Gorlice / Nonnweiler
- x 7