Muszę sobie zwiększyć czcionkę.Oj Tempest, Tempest - szukajcie, a znajdziecie... Laughing w poprzednich postach, ma się rozumieć... Laughing
Relacja z budowy BMW R75 - ITALERI 1/35
Moderatorzy: kartonwork, Tempest, Edmund_Nita
OldMan, dzieki za fotki! Nie mialem dobrego zdjecia skrzynek i improwizowalem. Teraz widze, ze klamry nie sa po srodku bocznej scianki. Sa blizej tylniej sciany skrzynki. Podnozek pasazera tez pojdzie do poprawki. Dzieki Twoim zdjeciom widze jak daleko do oryginalu ma mocowanie skrzynki do boku motoru w czesci ITALERI. W tym modelu nie bede tego poprawial, ale w kolejnych napewno ta czesc poprawie...
-
- Posty: 2058
- Rejestracja: pt sie 29 2003, 11:06
- Lokalizacja: Koszalin
- x 8
Hej!
OldMan wielkie dzieki za super fotki. Nie widzialem ich nigdzie w necie... Mam pytanko. Czy filtr na baku byl tylko i wylacznie w wersji Sahara? Mam kilka zdjec BMW R75 Z tym filtrem, choc motor pomalowany jest na szaro. Czyzby blad merytoryczny przy odrestaurowywaniu motocykla? Zdaje sie ze motor z box-artu Master Box'a nie ma tego filtra... Acha, czy wiesz moze jaka to bedzie skala?
Tak na marginesie, tak wygladal moj warsztat dwa dni temu:
Wszystko spakowane i gotowe do "wymarszu". Narzedzia, kilka pudel z modelami i kilka gotowych modeli. Jak tylko oswoje sie ze swoim nowym "zakatkiem modelarskim" to pokaze co w warsztacie piszczy .
OldMan wielkie dzieki za super fotki. Nie widzialem ich nigdzie w necie... Mam pytanko. Czy filtr na baku byl tylko i wylacznie w wersji Sahara? Mam kilka zdjec BMW R75 Z tym filtrem, choc motor pomalowany jest na szaro. Czyzby blad merytoryczny przy odrestaurowywaniu motocykla? Zdaje sie ze motor z box-artu Master Box'a nie ma tego filtra... Acha, czy wiesz moze jaka to bedzie skala?
Tak na marginesie, tak wygladal moj warsztat dwa dni temu:
Wszystko spakowane i gotowe do "wymarszu". Narzedzia, kilka pudel z modelami i kilka gotowych modeli. Jak tylko oswoje sie ze swoim nowym "zakatkiem modelarskim" to pokaze co w warsztacie piszczy .
-
- Posty: 2058
- Rejestracja: pt sie 29 2003, 11:06
- Lokalizacja: Koszalin
- x 8
Cześć orły, sokoły. Ponieważ zanosi się na małą przerwę w relacji Marudka pozwolę sobie na, również małe, urozmaicenie jego wątku. Mam nadzieję, że mnie nie zabije.
Znalazłem otóż taką fotkę modelu wiadomego, wykonanego przez Russa Sharpa z zestawu ESCI skala 1/9:
Moje pytanie do forumowiczów brzmi: Co tu nie pasuje? Marudek i Wujek Andrzej nie grają
Inne fotki tego modelu można oglądnąć w tej relacji:
http://www.aircraftresourcecenter.com/F ... fea736.htm
Kupa uśmiechów niefiltrowanych dla Marudka
(trzeba Go jakos udobruchać, no nie?)
Znalazłem otóż taką fotkę modelu wiadomego, wykonanego przez Russa Sharpa z zestawu ESCI skala 1/9:
Moje pytanie do forumowiczów brzmi: Co tu nie pasuje? Marudek i Wujek Andrzej nie grają
Inne fotki tego modelu można oglądnąć w tej relacji:
http://www.aircraftresourcecenter.com/F ... fea736.htm
Kupa uśmiechów niefiltrowanych dla Marudka
(trzeba Go jakos udobruchać, no nie?)
Wersja z filtrem na baku nazywała się Sahara.Marudek pisze:Hej!
OldMan Mam pytanko. Czy filtr na baku byl tylko i wylacznie w wersji Sahara? Mam kilka zdjec BMW R75 Z tym filtrem, choc motor pomalowany jest na szaro. Czyzby blad merytoryczny przy odrestaurowywaniu motocykla?
Ale w Rosji latem też jest kurz, szczególnie na ichniejszych "autostradach", (mówimy o okresie wojny),
więc do 1943 r. mógł być malowany na Panzergrau jeżeli służył na froncie wschodnim.
Natomiast wersja z ogrzewanym wózkiem i "podgrzewaczami" stóp oraz dłoni nazywała się "Siberia"
(i jeszcze pogłębiony błotnik przedniego koła).
Pozdrawiam, Krzysztof "OldMan" Motyczyński