Witam będzie to mój drugi samolot od powrotu do klejenia.
Wybrałem MM z sentymentu,ceny,tematu i malowania i kilku innych powodów.
Na tym modelu mam zamiar nauczyć się różnych patentów znajdujących się na tym forum
Co z tego wyjdzie zobaczymy
kilka zdjęć:
-kabina:
-kadłub:
Ostatnio zmieniony czw paź 23 2008, 17:22 przez jjb89, łącznie zmieniany 1 raz.
i kołpak,trzeba będzie go jeszcze zmatowić, na razie był glut i szlif,kilka razy ale jeszcze parę by się przydało:
Jeszcze pytanie o klapy.Wie ktoś może jaki kąt ma być (mniej-więcej) jeśli są wychylone do lądowania?i czy w ogóle klapy zostawały wychylone jak samolot już stał na stojance?
ps.następne zdjęcia pewnie znowu za miesiąc,ale dużo tu tych mało modelarzowych meśków,więc presji nie czuje
Na Twoim miejscu nie bawiłbym się w wychylone klapy. Musiałbyś przerabiać dość radykalnie wyloty chłodnic glikolu (te pod skrzydłami), które stanowiły także elementy mechanizacji krawędzi spływu skrzydła. W tym modelu projektant zaprojektował je jako całkowicie zamknięte. Z tego co wiem nigdy nie były one całkowicie zamknięte, szczególnie gdy klapy były wychylone. Uniemożliwiała to konstrukcja owych wylotów. Wychylone klapy i wyloty chodnic można zrobić w modelu Bf-109 F-4 Trop wydawnictwa A.H, gdzie autor założył taka możliwość i odpowiednio zaprojektował owe chłodnice. Daj sobie spokój i rób w standardzie.
Jak masz jeszcze jakieś pytania to chętnie pomogę.
Pozdr.
-Dziadku, ruskie w kosmos poleciały!
-Wszystkie?
-Nie, dwóch tylko.
-To co mi d... zawracasz!? ZŁO SQUAD
materiał to kawałek rękawa koszuli(takiej bundeswerki-nie wiem jak się to piszę)na żywo wygląda trochę bardziej jak siatka.No właśnie z tymi klapami będzie trochę problemu,przerabiania itd,jeszcze się zastanowie nad tym,ale prawdopodobnie zrobię zamknięte,no może lekko uchylone chłodnice.
bo w sumie z góry założyłem,że sobie na tym modelu popróbuję różnych przeróbek.
dzięki za odp.
pytania na pewno będę miał,9podwozie i same opony)ale to póżniej