Pytanko

Hyde Park czyli "magiel" ale w granicach rozsądku

Moderatorzy: Tomasz D., laszlik, kartonwork

ODPOWIEDZ
Pioterek
Posty: 148
Rejestracja: czw kwie 10 2008, 9:29
Lokalizacja: Lublin

Pytanko

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: Pioterek »

Czy ktoś z szanownych kolegów kupował modele z http://www.paper-hobby.com?
Proszę o odpowiedzi.
Awatar użytkownika
Toff
Posty: 311
Rejestracja: wt lip 12 2005, 15:32
Lokalizacja: Gdańsk

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: Toff »

Owszem, kupowałem. Wprawdzie nie modele, a elementy laserowo wycinane, ale kupowałem.
Pozdrawiam
Pioterek
Posty: 148
Rejestracja: czw kwie 10 2008, 9:29
Lokalizacja: Lublin

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: Pioterek »

WItaj Toff. I jak z realizacją zamówienia?
gargo
Posty: 79
Rejestracja: czw kwie 16 2009, 12:10
x 1

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: gargo »

Kupowałem zarówno modele jak i akcesoria. Paczki dobrze zapakowane, terminowo docierały. Dobry kontakt mailowy i telefoniczny.
Pioterek
Posty: 148
Rejestracja: czw kwie 10 2008, 9:29
Lokalizacja: Lublin

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: Pioterek »

Dlaczego pytam, bo mija prawie 3 tygodnie od momentu złożenia zamówienia a oprzesyłki nie ma. Nie wiem czy gościu nie miał kilku pozycji z towaru, który zamowiłem albo mogły wyniknąć jakieś trudności w związku z wysyłką to mógł zadzwonić. Podejście do klienta co najmniej niepoważne. Powiem tylko żeby modelarze mający zamiar tam cokolwiek kupować uważali. Pozdrawiam.
Awatar użytkownika
Toff
Posty: 311
Rejestracja: wt lip 12 2005, 15:32
Lokalizacja: Gdańsk

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: Toff »

Kilka razy bezproblemowo. Tylko raz zdarzyło się, że na towar czekałem 2 miesiące - sklep miał jakieś wybitnie trudne chwile, itp. Zadzwoń, dopytaj się co z twoim zamówieniem.
Pozdrawiam
Pioterek
Posty: 148
Rejestracja: czw kwie 10 2008, 9:29
Lokalizacja: Lublin

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: Pioterek »

Wczoraj napisali że wysłali i podali nr listu przewozowego. Żenada. Sam pracuję jako handlowiec i nigdy w ten sposób nie potraktowałem klienta nie mówiąc o transakcjach na allegro. Widać że nie zależy im za bardzo na klienteli. Dzięki wszystkim i pozdrawiam.
gargo
Posty: 79
Rejestracja: czw kwie 16 2009, 12:10
x 1

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: gargo »

@Pioterek: Warto patrzyć na informację o czasie realizacji zamówienia, sklep podaje informacje ile maks będzie potrzebował czasu na dostęp do towaru ( w przypadku gdy jest on wytwarzany- el wycinane laserowo).
Niestety niekiedy się zdarza, że czegoś zabraknie na stanie, a w systemie jeszcze jest ( sytuacje takie się zdarzają, wiem bo pracuję na magazynie).
Głowa do góry, ja się jeszcze nigdy na nich nie zawiodłem.
Pozdrawiam.
Pioterek
Posty: 148
Rejestracja: czw kwie 10 2008, 9:29
Lokalizacja: Lublin

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: Pioterek »

Na stronce jest napisane że termin 7 dni. Każdemu się może zdarzyć poślizg. Ale z grzeczności i troski o klienta należy drugą stronę poinformować, tel. emailem lub przez zwykłą pocztę. Kiedy pytałem o swoje zamówienie powiedział że wszystko ma. Co mnie zdziwiło że kiedy chciałem "włożyć do koszyka" tekturę 1mm wyświetlona informacja wskazywała brak. Pytałem sprzedawcę powiedział żeby się tym nie przejmować bo jest - czyli wywnioskowałem że na stronie nie dokonano aktualizacji. Ja się tam nie przejmuję i głowę trzymam w górze, wyprostowaną na wysokości około 190cm nad ziemią :D. Powiem na koniec że się sparzyłem i już od tego człowieka nic nie kupię.
ODPOWIEDZ