Pytanko
Moderatorzy: Tomasz D., laszlik, kartonwork
Dlaczego pytam, bo mija prawie 3 tygodnie od momentu złożenia zamówienia a oprzesyłki nie ma. Nie wiem czy gościu nie miał kilku pozycji z towaru, który zamowiłem albo mogły wyniknąć jakieś trudności w związku z wysyłką to mógł zadzwonić. Podejście do klienta co najmniej niepoważne. Powiem tylko żeby modelarze mający zamiar tam cokolwiek kupować uważali. Pozdrawiam.
@Pioterek: Warto patrzyć na informację o czasie realizacji zamówienia, sklep podaje informacje ile maks będzie potrzebował czasu na dostęp do towaru ( w przypadku gdy jest on wytwarzany- el wycinane laserowo).
Niestety niekiedy się zdarza, że czegoś zabraknie na stanie, a w systemie jeszcze jest ( sytuacje takie się zdarzają, wiem bo pracuję na magazynie).
Głowa do góry, ja się jeszcze nigdy na nich nie zawiodłem.
Pozdrawiam.
Niestety niekiedy się zdarza, że czegoś zabraknie na stanie, a w systemie jeszcze jest ( sytuacje takie się zdarzają, wiem bo pracuję na magazynie).
Głowa do góry, ja się jeszcze nigdy na nich nie zawiodłem.
Pozdrawiam.
Na stronce jest napisane że termin 7 dni. Każdemu się może zdarzyć poślizg. Ale z grzeczności i troski o klienta należy drugą stronę poinformować, tel. emailem lub przez zwykłą pocztę. Kiedy pytałem o swoje zamówienie powiedział że wszystko ma. Co mnie zdziwiło że kiedy chciałem "włożyć do koszyka" tekturę 1mm wyświetlona informacja wskazywała brak. Pytałem sprzedawcę powiedział żeby się tym nie przejmować bo jest - czyli wywnioskowałem że na stronie nie dokonano aktualizacji. Ja się tam nie przejmuję i głowę trzymam w górze, wyprostowaną na wysokości około 190cm nad ziemią . Powiem na koniec że się sparzyłem i już od tego człowieka nic nie kupię.