*[Relacja/Samolot] PWS-54 MM 12/1967
Moderatorzy: Tomasz D., laszlik, kartonwork
Jestem OSTOJA pod wrażeniem Twoich umiejętności w kształtowaniu kartonu. Naprawdę świetna sprawa
Pozdrawiam Serdecznie
Pozdrawiam Serdecznie
Moje relacje:
www.kartonwork.pl/forum/viewtopic.php?t=(XXXXX)
UKOŃCZONE:
Przyczepa PN 1,5 (8691); Schienenwolf (15903); H.L. Hunley (12780); Katapulta (12916); T-24 (13216); TKW (14149); Kapliczka (14675); Ł-34
W BUDOWIE:
P. Kolei Wilanowskiej; BM-13 "Katiusza"
www.kartonwork.pl/forum/viewtopic.php?t=(XXXXX)
UKOŃCZONE:
Przyczepa PN 1,5 (8691); Schienenwolf (15903); H.L. Hunley (12780); Katapulta (12916); T-24 (13216); TKW (14149); Kapliczka (14675); Ł-34
W BUDOWIE:
P. Kolei Wilanowskiej; BM-13 "Katiusza"
- Jacek Bula
- Posty: 278
- Rejestracja: pn paź 13 2008, 19:01
- Lokalizacja: Małkinia Górna
Cześć
Widać, że masz ogromny problem z oszkleniem kabiny. Patrząc na zdjęcia, wydaje się, że zakładki są najlepszym wyjściem z sytuacji, ale...
1. Gdybyś spróbował ściąć samą górę (szybkę) i resztę przymocował do modelu, a lukę wypełnił szybkami i połączył?
2. Ewentualnie zostawić tak jak jest oszklenie, zrobić szybki , aby pasowały do modelu w miejscu szpary (nie wiem czy przód nie będzie dziko wyglądał).
3. Lub boczne i przednie szybki zrobić od nowa, z tym że musisz wziąć pod uwagę dziurę jaka jest- chyba będzie najlepiej.
Pokombinuj, uda się Tobie wyjść z opresji.
Pozdrawiający, Jacek.
Widać, że masz ogromny problem z oszkleniem kabiny. Patrząc na zdjęcia, wydaje się, że zakładki są najlepszym wyjściem z sytuacji, ale...
1. Gdybyś spróbował ściąć samą górę (szybkę) i resztę przymocował do modelu, a lukę wypełnił szybkami i połączył?
2. Ewentualnie zostawić tak jak jest oszklenie, zrobić szybki , aby pasowały do modelu w miejscu szpary (nie wiem czy przód nie będzie dziko wyglądał).
3. Lub boczne i przednie szybki zrobić od nowa, z tym że musisz wziąć pod uwagę dziurę jaka jest- chyba będzie najlepiej.
Pokombinuj, uda się Tobie wyjść z opresji.
Pozdrawiający, Jacek.