[KONIEC] ORP PIORUN (422) 1:50 R/C
Moderator: kartonwork
Piotrze ja napęd rozwiązuje tak w większości modeli w mojej modelarni. http://modelarnia.psp5.opole.pl/temp/ca ... elco21.jpg
Przekładnia z bliska wygląda tak http://modelarnia.psp5.opole.pl/temp/ca ... elco14.jpg
http://modelarnia.psp5.opole.pl/temp/ca ... elco13.jpg
ale to jest rozwiązanie z Opola.
Pozdrawiam
Artur N
P. S wszystko oprócz silnika jest wg Adama Słodowego
Przekładnia z bliska wygląda tak http://modelarnia.psp5.opole.pl/temp/ca ... elco14.jpg
http://modelarnia.psp5.opole.pl/temp/ca ... elco13.jpg
ale to jest rozwiązanie z Opola.
Pozdrawiam
Artur N
P. S wszystko oprócz silnika jest wg Adama Słodowego
Hmmm... Widze Arturze, że ostro jedziesz z samorobnymi konstrukcjami. A powiedz mi jak jest z wyważeniem tudzież wycentrowaniem tych elementów, bo widzę, że śruby też samorobne. Z tego co się orientuję to przy wolnych obrotach zarówno kardan jak i śruba samorobna - ok, ale przy wysokich obrotach pojawiają się wibracje i hałas... Nie lepiej kupić ze sklepu wyważony element i mieć to z głowy, niż poświęcać tyle energii na produkt dostępny na półce?
Diament powstaje w wysokiej temperaturze
i wysokim ciśnieniu ;)
-------------------------------------------------
ORP Piorun (422) 1:50 R/C ORP Groźny (351) 1:50 R/C Kuter KP-174 1:50 R/C
ORP Sokół (294) 1:100 Kuter rakietowy projektu 183R "Komar" 1:100
i wysokim ciśnieniu ;)
-------------------------------------------------
ORP Piorun (422) 1:50 R/C ORP Groźny (351) 1:50 R/C Kuter KP-174 1:50 R/C
ORP Sokół (294) 1:100 Kuter rakietowy projektu 183R "Komar" 1:100
Jeśli uważasz ze wyważone elementy kupujesz w sklepie i zakładasz że to twoje plastyki są wyważone i do tego dynamicznie to gratuluje optymizmu
A tak na poważnie http://modelarnia.psp5.opole.pl/temp/ca ... elco18.jpg to za zwrotne to nie jest ale na basenie się mieści
http://modelarnia.psp5.opole.pl/temp/ca ... elco17.jpg a przy większych prędkościach drgania nie są aż tak uciążliwe. . Prowadzę modelarnie od 20 lat ;) i swoje frycowe w tej materii już zapłaciłem.
A tak na poważnie http://modelarnia.psp5.opole.pl/temp/ca ... elco18.jpg to za zwrotne to nie jest ale na basenie się mieści
http://modelarnia.psp5.opole.pl/temp/ca ... elco17.jpg a przy większych prędkościach drgania nie są aż tak uciążliwe. . Prowadzę modelarnie od 20 lat ;) i swoje frycowe w tej materii już zapłaciłem.
Balrog coś ty robił na fizyce grałeś w kółko i krzyżyk - kółko na czoło a krzyżyk na wiedzę.
Im większa prędkość jednostki pływającej tym potrzebujesz mniejszą powierzchnię steru do otrzymania tej samej cyrkulacji i zależność ta jest wykresem funkcji kwadratowej !!. Nie zastanowiło cię dlaczego powolne jednostki maja tak wielkie saperki ?? a jednostki bardzo szybkie tak małe ??
Sorki za uszczypliwość - tak już mam z natury :P
Pozdrawiam
Artur N
Im większa prędkość jednostki pływającej tym potrzebujesz mniejszą powierzchnię steru do otrzymania tej samej cyrkulacji i zależność ta jest wykresem funkcji kwadratowej !!. Nie zastanowiło cię dlaczego powolne jednostki maja tak wielkie saperki ?? a jednostki bardzo szybkie tak małe ??
Sorki za uszczypliwość - tak już mam z natury :P
Pozdrawiam
Artur N
Mogłem podziwiać twoje pływanie i efekty na smicie Tomka wybacz ale u mnie na treningu po takim numerze miałbyś 3 miesiące czyszczenia modelarnianego kibelka. Po drugie nie buduje ślizgów tylko modele redukcyjne wg przepisów Naviga które mówią wyraźnie że wolno ci powiększyć ster tylko o 50% powierzchni wynikającej ze skali. Prędkość to nie wszystko do pokonania jest też trasa składająca się z 12 bramek 11 do przodu jedna do tyłu i manewr dokowania.
Pozdrawiam
Artur N
Pozdrawiam
Artur N