Duży zgadzam się z Tobą co do niedoskonałości opracowania, nie wiem czy wcześniejsze mimo uproszczeń w zawieszeniu i miejszej trójwymiarowości niektórych elementów nie było poprawniejsze merytorycznie.
Powoływanie się jednak w dokumentacji potrzebnej dla wersji H na pojazd z muzeum i to będący hybrydą to naciągnięcie. Ty silny jesteś, ale nie przesadzaj
![Wink ;-)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Daj Koledze dobry papier, by poprawił to i owo, a ma przecież co robić .
Co do tych dziwacznych cycków, nie było ich w wersji G i wczesnych H(przynajmniej ja nie kojarzę takich na zdjęciach) , ale takiego dziwoląga znalazłem w wersji J (tylko po lewej stronie).
Nie powiem zdziwiłem się w tym tygodniu po raz kolejny.
Edit:
Brummbar z Saumur z nowym typem tłumików także ma taki cycek obok, ale np Pz IV J z tłumikiem jak w modelu już cycka nie ma(albo ja na zdjęciu nie widzę).
Edit 2
Pz IV z Niemiec z nr 413 ,o ile pamiętam wersja G, ma cycek i ma rurę dydechową na tłumiku od silnika dwusuwowego służącego do obrotu wieży do dołu. Hmm, kolejne zdziwienie, bo miałem w głowie obraz taki jak pisałeś ,czyli rura tego tłumaika do góry.
Edit 3
Porównałem spokojnie zdjęcia modelu i oryginałów.
Cycki trzeba odkleić od tłumika i przykleić od wewnętrznej strony lewej podpory tłumika. Jeden z cycków zostanie do zabawy
![Wink ;-)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Już więcej nie edytuje, bo się okaże, że dzień poświęcę na czwórkę, a kończę własnie swoje 2 modele.