Witam
Przedział kierowcy i radiooperatora w zasadzie skończony (w dolnej części kadłuba) , teraz zabieram się za przedział silnika, na początek poszły osłony zwolnic.
Pobawiłeś się trochę cięgnami ukł sterowania i sprężynami, co i tak w dalszym ciągu nie odpowiada rzeczywistości, a zapomniałeś zrobić tych cięgien które są najbardziej widoczne, czyli od pedału przepustnicy paliwa i dźwigni zmiany biegów. Będziesz to jeszcze poprawiać?
Witam PiterATS Z tymi cięgnami miałem problem polegający na znikomej ilości dobrych zdjęć, na podstawie których dałoby się to w miarę odtworzyć, dlatego jest jak jest, ale i tak więcej niż w opracowaniu, nie będę nic więcej dokładał, niech zostanie tak jak jest.
No fakt, na zdjęciach, cały układ cięgien z wałkiem wyrównawczym wygląda na zawiłą konstrukcję, ale tylko pozornie. Ale gdybyś poprosił o materiały na ten temat, to byś dostał sporo schematów i rysunków technicznych
Mam bardzo dużą ilość materiałów do wszystkich elementów i podzespołów Teciaka. Daj znać, co Ciebie by interesowało konkretnie, wtedy coś poszukam i podeślę