Na początek poszły tratwy ratunkowe. Instrukcja obrazkowa sklejania poniżej:
![Obrazek](http://img.photobucket.com/albums/v630/qn111/Farenholt/th_Farenholt_132.jpg)
![Obrazek](http://img.photobucket.com/albums/v630/qn111/Farenholt/th_Farenholt_133.jpg)
![Obrazek](http://img.photobucket.com/albums/v630/qn111/Farenholt/th_Farenholt_134.jpg)
![Obrazek](http://img.photobucket.com/albums/v630/qn111/Farenholt/th_Farenholt_135.jpg)
![Obrazek](http://img.photobucket.com/albums/v630/qn111/Farenholt/th_Farenholt_136.jpg)
![Obrazek](http://img.photobucket.com/albums/v630/qn111/Farenholt/th_Farenholt_137.jpg)
![Obrazek](http://img.photobucket.com/albums/v630/qn111/Farenholt/th_Farenholt_138.jpg)
Komory wypornościowe zrobione zostały na szablonie z cyny 1,5 mm. Taki sposób gięcia gwarantował powtarzalność elementów.
Po tratwach na tapetę poszły łodzie ratunkowe.
![Obrazek](http://img.photobucket.com/albums/v630/qn111/Farenholt/th_Farenholt_139.jpg)
![Obrazek](http://img.photobucket.com/albums/v630/qn111/Farenholt/th_Farenholt_140.jpg)
![Obrazek](http://img.photobucket.com/albums/v630/qn111/Farenholt/th_Farenholt_141.jpg)
I na koniec coś na czym wisiały, czyli żurawiki łodziowe z wyposażeniem:
![Obrazek](http://img.photobucket.com/albums/v630/qn111/Farenholt/th_Farenholt_142.jpg)
![Obrazek](http://img.photobucket.com/albums/v630/qn111/Farenholt/th_Farenholt_143.jpg)
![Obrazek](http://img.photobucket.com/albums/v630/qn111/Farenholt/th_Farenholt_144.jpg)
![Obrazek](http://img.photobucket.com/albums/v630/qn111/Farenholt/th_Farenholt_145.jpg)
Na pierwszy 2 zdjęciach widać, w jakiej kolejności kleję drutologię – zawsze zostawiam naddatki, które po montażu i sklejeniu obcinam.
Chyba pomaleńku będę zbliżał się do końca. Pozostało wyposażenie pokładów dziobowego i rufowego, pomalowanie całej tony słoiczków i pudełek z elementami, składanie tego do kupy i olinowanie. Czyli kilka miesięcy i może skończę;-)