moim zdaniem należy różnicować między umiejętnościami testera i konstrukcją jako taką. Moim zadaniem jest sprawdzenie pasowalności segmentów, także spasowania łączenia kolorów (kamuflażu) i zrozumiałości instrukcji budowy. A to (jak na razie) jest w porządku. Jasna sprawa, że można lepiej skleić...
Kadłub jest walcem eliptycznym, wszystkie wręgi powinny więc być identyczne. Żeby to stosunkowo łatwo osiągnąć mój „patent”; w dolnej części każdej wręgi wyciąłem otwór 8 milimetrowy do wsunięcia rurki aluminiowej. W ten sposób wszystkie wręgi trzymają sie absolutnie centrycznie, co znakomicie ułatwia obrabiane wszystkich wręg z tą samą dokładnością. Warunek – otwory muszą być naniesione (i wycięte) na każdą wręgę identycznie – wzorce sporządziłem graficznym programem wektorowym i nakleiłem na już gotowe wręgi.
![Obrazek](https://s6.postimg.cc/69ze7s529/Bild6.jpg)
![Obrazek](https://s6.postimg.cc/gwt7d8ni9/Bild7.jpg)
Pierwsza część kadłuba wraz z wyposażeniem wnętrza gotowa.
![Obrazek](https://s6.postimg.cc/xym1erhmp/Bild8.jpg)
![Obrazek](https://s6.postimg.cc/4w7rbzssx/Bild9.jpg)
![Obrazek](https://s6.postimg.cc/4jgd5rsip/Bild10.jpg)