Warsztat Br52 na Ty2 Trumpeter 1:35
Moderatorzy: kartonwork, Edmund_Nita, Tempest
Witam
Po "małej" przerwie ciąg dalszy epopei Ty2.
Zdecydowałem już co do numeru mojego parowozu i będzie to Ty2 34.
Jak widać parowóz nabrał przepisowej barwy PKP stosowanej ma lokomotywach parowych - czarny w wielu odcieniach
.
Detale popielnika:
![Obrazek](http://img.photobucket.com/albums/v195/MariuszB/TY42/DSCF5739_cr.jpg)
![Obrazek](http://img.photobucket.com/albums/v195/MariuszB/TY42/DSCF5740_cr.jpg)
Przedni pomost:
![Obrazek](http://img.photobucket.com/albums/v195/MariuszB/TY42/DSCF5745_cr.jpg)
Wykonane odmulacze kotła wraz z rurami:
![Obrazek](http://img.photobucket.com/albums/v195/MariuszB/TY42/DSCF5754_cr.jpg)
![Obrazek](http://img.photobucket.com/albums/v195/MariuszB/TY42/DSCF5753_cr.jpg)
Wstępnie złożone pomosty parowozu (bez detali) - jedyny element kupiony (choć eduard zrobił je mocno na pałe):
![Obrazek](http://img.photobucket.com/albums/v195/MariuszB/TY42/DSCF5759_cr.jpg)
Detale instalacji powietrznej - wężownica, odolejacz powietrza ze sprężarki, i zbiorniki pomocnicze:
![Obrazek](http://img.photobucket.com/albums/v195/MariuszB/TY42/DSCF5758_cr.jpg)
![Obrazek](http://img.photobucket.com/albums/v195/MariuszB/TY42/DSCF5757_cr.jpg)
Ostoja z ze słabo widocznymi rurami instalacji powietrznej i ogrzewania (rury w środku ostoi):
![Obrazek](http://img.photobucket.com/albums/v195/MariuszB/TY42/DSCF5756_cr.jpg)
![Obrazek](http://img.photobucket.com/albums/v195/MariuszB/TY42/DSCF5755_cr.jpg)
A tu ogólny wygląd z częściami wykonanymi do tej pory - na podstawce roboczej (tor z nasypem przygotowany do innego modelu):
![Obrazek](http://img.photobucket.com/albums/v195/MariuszB/TY42/DSCF5749_cr.jpg)
![Obrazek](http://img.photobucket.com/albums/v195/MariuszB/TY42/DSCF5748_cr.jpg)
![Obrazek](http://img.photobucket.com/albums/v195/MariuszB/TY42/DSCF5747_cr.jpg)
![Obrazek](http://img.photobucket.com/albums/v195/MariuszB/TY42/DSCF5746_cr.jpg)
Parowóz czeka na końcowe malowanie przepisowym kolorem i efekty zużycia typowe dla parowozów z tej epoki tj. lata 60 XX wieku.
Uwagi i komentarze mile widziane.
Po "małej" przerwie ciąg dalszy epopei Ty2.
Zdecydowałem już co do numeru mojego parowozu i będzie to Ty2 34.
Jak widać parowóz nabrał przepisowej barwy PKP stosowanej ma lokomotywach parowych - czarny w wielu odcieniach
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Detale popielnika:
![Obrazek](http://img.photobucket.com/albums/v195/MariuszB/TY42/DSCF5739_cr.jpg)
![Obrazek](http://img.photobucket.com/albums/v195/MariuszB/TY42/DSCF5740_cr.jpg)
Przedni pomost:
![Obrazek](http://img.photobucket.com/albums/v195/MariuszB/TY42/DSCF5745_cr.jpg)
Wykonane odmulacze kotła wraz z rurami:
![Obrazek](http://img.photobucket.com/albums/v195/MariuszB/TY42/DSCF5754_cr.jpg)
![Obrazek](http://img.photobucket.com/albums/v195/MariuszB/TY42/DSCF5753_cr.jpg)
Wstępnie złożone pomosty parowozu (bez detali) - jedyny element kupiony (choć eduard zrobił je mocno na pałe):
![Obrazek](http://img.photobucket.com/albums/v195/MariuszB/TY42/DSCF5759_cr.jpg)
Detale instalacji powietrznej - wężownica, odolejacz powietrza ze sprężarki, i zbiorniki pomocnicze:
![Obrazek](http://img.photobucket.com/albums/v195/MariuszB/TY42/DSCF5758_cr.jpg)
![Obrazek](http://img.photobucket.com/albums/v195/MariuszB/TY42/DSCF5757_cr.jpg)
Ostoja z ze słabo widocznymi rurami instalacji powietrznej i ogrzewania (rury w środku ostoi):
![Obrazek](http://img.photobucket.com/albums/v195/MariuszB/TY42/DSCF5756_cr.jpg)
![Obrazek](http://img.photobucket.com/albums/v195/MariuszB/TY42/DSCF5755_cr.jpg)
A tu ogólny wygląd z częściami wykonanymi do tej pory - na podstawce roboczej (tor z nasypem przygotowany do innego modelu):
![Obrazek](http://img.photobucket.com/albums/v195/MariuszB/TY42/DSCF5749_cr.jpg)
![Obrazek](http://img.photobucket.com/albums/v195/MariuszB/TY42/DSCF5748_cr.jpg)
![Obrazek](http://img.photobucket.com/albums/v195/MariuszB/TY42/DSCF5747_cr.jpg)
![Obrazek](http://img.photobucket.com/albums/v195/MariuszB/TY42/DSCF5746_cr.jpg)
Parowóz czeka na końcowe malowanie przepisowym kolorem i efekty zużycia typowe dla parowozów z tej epoki tj. lata 60 XX wieku.
Uwagi i komentarze mile widziane.
Witam
Model wychodzi bardzo fajnie.
Mam jednak jedną uwagę chodzi o wspornik pomostu który zaznaczyłem u ciebie na czerwono. W parowozach Ty2 nie spotkałem się z tym rodzajem podpierania pomostu na belce łożyskowej jarzma.
Prawidłowo zamontowany wspornik przytwierdzany był do poprzecznicy międzycylindrowej.
![Obrazek](http://i1131.photobucket.com/albums/m541/draccus666/Kolej/th_wrga_zpsc0xo9hdp.jpg)
Model wychodzi bardzo fajnie.
Mam jednak jedną uwagę chodzi o wspornik pomostu który zaznaczyłem u ciebie na czerwono. W parowozach Ty2 nie spotkałem się z tym rodzajem podpierania pomostu na belce łożyskowej jarzma.
Prawidłowo zamontowany wspornik przytwierdzany był do poprzecznicy międzycylindrowej.
![Obrazek](http://i1131.photobucket.com/albums/m541/draccus666/Kolej/th_wrga2_zpsepwuak1s.jpg)
![Obrazek](http://i1131.photobucket.com/albums/m541/draccus666/Kolej/th_wrga_zpsc0xo9hdp.jpg)
draccus pisze:Witam
Model wychodzi bardzo fajnie.
Mam jednak jedną uwagę chodzi o wspornik pomostu który zaznaczyłem u ciebie na czerwono. W parowozach Ty2 nie spotkałem się z tym rodzajem podpierania pomostu na belce łożyskowej jarzma.
Prawidłowo zamontowany wspornik przytwierdzany był do poprzecznicy międzycylindrowej.
![]()
Witam
Dzięki za uwagę.
Co do wspornika wykonałem go dosyć dawno na podstawie parowozu Ty42 do którego miałem dostęp w Zduńskiej Woli Karsznicach. Prawdopodobnie będzie jeszcze to zmienione (nie wyrzuciłem oryginalnych podpór).
Pozdrawiam
Re: Warsztat Br52 na Ty2 Trumpeter 1:35
Witam po małej przerwie.
Ciąg dalszy epopei ty2:
Widok ogólny parowozu sklejonego do kupy i pierwszymi próbami brudzenia:
![Obrazek](http://img.photobucket.com/albums/v195/MariuszB/TY42/DSCF2416_cr.jpg)
![Obrazek](http://img.photobucket.com/albums/v195/MariuszB/TY42/DSCF2419_cr.jpg)
widok spodu parowozu widoczny popielnik i orurowanie pod spodem budki:
![Obrazek](http://img.photobucket.com/albums/v195/MariuszB/TY42/DSCF2417_cr.jpg)
Wykonany pomost przedni:
![Obrazek](http://img.photobucket.com/albums/v195/MariuszB/TY42/DSCF2418_cr.jpg)
Wykonana instalacja piaskownicy po obu stronach parowozu razem z widocznymi zaworami:
![Obrazek](http://img.photobucket.com/albums/v195/MariuszB/TY42/DSCF2420_cr.jpg)
![Obrazek](http://img.photobucket.com/albums/v195/MariuszB/TY42/DSCF2421_cr.jpg)
Tu wykonana od podstaw sprężarka knora:
![Obrazek](http://img.photobucket.com/albums/v195/MariuszB/TY42/DSCF2422_cr.jpg)
![Obrazek](http://img.photobucket.com/albums/v195/MariuszB/TY42/DSCF2424_cr.jpg)
![Obrazek](http://img.photobucket.com/albums/v195/MariuszB/TY42/DSCF2425_cr.jpg)
![Obrazek](http://img.photobucket.com/albums/v195/MariuszB/TY42/DSCF2426_cr.jpg)
Wielkimi krokami zbliża się koniec tej epopei.
Uwagi i komentarze mile widziane (jakiekolwiek
)
CDN
Ciąg dalszy epopei ty2:
Widok ogólny parowozu sklejonego do kupy i pierwszymi próbami brudzenia:
![Obrazek](http://img.photobucket.com/albums/v195/MariuszB/TY42/DSCF2416_cr.jpg)
![Obrazek](http://img.photobucket.com/albums/v195/MariuszB/TY42/DSCF2419_cr.jpg)
widok spodu parowozu widoczny popielnik i orurowanie pod spodem budki:
![Obrazek](http://img.photobucket.com/albums/v195/MariuszB/TY42/DSCF2417_cr.jpg)
Wykonany pomost przedni:
![Obrazek](http://img.photobucket.com/albums/v195/MariuszB/TY42/DSCF2418_cr.jpg)
Wykonana instalacja piaskownicy po obu stronach parowozu razem z widocznymi zaworami:
![Obrazek](http://img.photobucket.com/albums/v195/MariuszB/TY42/DSCF2420_cr.jpg)
![Obrazek](http://img.photobucket.com/albums/v195/MariuszB/TY42/DSCF2421_cr.jpg)
Tu wykonana od podstaw sprężarka knora:
![Obrazek](http://img.photobucket.com/albums/v195/MariuszB/TY42/DSCF2422_cr.jpg)
![Obrazek](http://img.photobucket.com/albums/v195/MariuszB/TY42/DSCF2424_cr.jpg)
![Obrazek](http://img.photobucket.com/albums/v195/MariuszB/TY42/DSCF2425_cr.jpg)
![Obrazek](http://img.photobucket.com/albums/v195/MariuszB/TY42/DSCF2426_cr.jpg)
Wielkimi krokami zbliża się koniec tej epopei.
Uwagi i komentarze mile widziane (jakiekolwiek
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
CDN
Warsztat i Galeria Ty2 Trumpeter 1:35
Re: Warsztat Br52 na Ty2 Trumpeter 1:35
parowozy to temat w którym nie mam nic do powiedzeniaManiekB pisze: Uwagi i komentarze mile widziane (jakiekolwiek)
![haha :haha:](./images/smilies/hahaha.gif)
Niemniej ta odpodstawna sprężarka jest śliczna.
pzdr Grzegorz
pzdr Grzegorz
ZŁO SQUAD
ZŁO SQUAD
Re: Warsztat Br52 na Ty2 Trumpeter 1:35
Detale rewelacyjne.
Wszystko zmierza ku pięknej galerii.
Powodzenia.
Wszystko zmierza ku pięknej galerii.
Powodzenia.
Pozdrawiam
Darek
Darek
Re: Warsztat Br52 na Ty2 Trumpeter 1:35
No sprężarka niczego sobie jeśli coś to da to popatrz na moją i dorzuć jeszcze kilka detali ![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
viewtopic.php?p=235693#p235693
Poza tym model bardzo Mi się podoba![Mr. Green :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
viewtopic.php?p=235693#p235693
Poza tym model bardzo Mi się podoba
![Mr. Green :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
Re: Warsztat Br52 na Ty2 Trumpeter 1:35
witamdraccus pisze:No sprężarka niczego sobie jeśli coś to da to popatrz na moją i dorzuć jeszcze kilka detali
viewtopic.php?p=235693#p235693
Poza tym model bardzo Mi się podoba
Dzięki ze się podoba.
Sprężarka jeszcze nie skończona, brakuje sporo detali.
A za link do renderów wielkie dzięki. Mam sporo zdjęć ale brakuje mi zdjęć z góry.
Pozdrawiam
Warsztat i Galeria Ty2 Trumpeter 1:35