Witam ponownie.
Miało być o podłodze z poprzedniego zdjęcia, więc czas zacząć mierzyć się z kabiną kierowcy.
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
Blitze według mnie były albo klasyczne, – czyli z metalową kabiną kierowcy, albo „ersatz” – z drewnianą kabiną. No i prócz tego były jeszcze oczywiście „super ersatz”, – czyli prócz drewnianej kabiny były także drewnem napędzane.
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
Taki właśnie jest w wycinance „Modelika”. Ja wybrałem wariant klasyczny, choć trochę się bałem krągłości samochodu wobec poziomu umiejętności. W każdym razie, podłogę szoferki, jak i przednią przegrodę wraz z deską rozdzielczą podkleiłem sobie dla własnej wygody tekturą grubości 1 mm, co zapewniło mi znacznie usztywnić konstrukcję i następnie w miarę dobrze uformować kształt kabiny pojazdu. Podłogę i podstawę siedzenia trochę uplastyczniłem i pomalowałem, ale zdaje się, że w ostatecznym rozrachunku raczej nie będą to widoczne elementy. Podobnie rzecz ma się z tablicą rozdzielczą. Był to wydrukowany jeden płaski element, więc trochę się przy nich pobawiłem. Także wewnętrzna strona drzwi była w wycinance całkowicie pomięta. Dorobiłem więc klamki i korbki do opuszczania szyb. Także i te elementy pewnie nie będą widoczne po zakończeniu, ale próbuję. Póki, co, kabina jeszcze nie jest zamknięta, więc na razie mogę sobie na to wszystko popatrzyć,
![Shocked :shock:](./images/smilies/icon_eek.gif)
co widać też na zdjęciach.
No i uprzedzając trochę być może ewentualne sugestie, na moim obecnym poziomie wiedzy i umiejętności, drzwi bezapelacyjnie będą w wersji
![niepowiem :niepowiem:](./images/smilies/nie_powiem.gif)
„zamknięte na stałe”.
Pozdrawiam. Ciąg dalszy wkrótce.