Cześć.
W kwestii poręczy - druty cynowe nadają się jak najbardziej. Są dostępne w różnych średnicach. Bardzo łatwo je kształtować, żeby mieć idealnie prosty odcinek wystarczy przerolować taki drucik na płaskiej twardej nawierzchni za pomocą innej płaskiej powierzchni. Ja stosowałem je w dużej ilości w Jelczu. Tak poza tym, elegancko ten autobus Ci wychodzi
Pozdrawiam!
Witam po kilku próbach z poręczami postanowiłem użyć drutu miedzianego jak dla mnie najlepiej się kształtował a i najłatwiej było go wyprostować.
Tym czasem prace wykończeniowe przy wnętrzu oraz pomalutku zaczynam zamykać te pudełko od góry, można powiedzieć że jestem już na finiszu ;)
Idealne proste poręczne, osie itp. wychodzą z prętów węglowych, ale nie da się ich kształtować. Do kupienia na all.....
w trakcie: SM 03
gotowe: CWS T-1; ISU-122; Jagdpanzer IV Ausf.F; Leopard A4; Mercedes Benz L 3000; Mk.VIII-CROMWELL IV, PzKpfw II Ausf.C; PzKpfw III Ausf.M; PzKpfw V Panthera Ausf.G; PzKpfw VI Tiger I; SdKfz 7-2; SdKfz 234-2 PUMA; SG-122; Sturmgeschutz IV (SdKfz 163); Mazur D-350; T-28 KRAZ 255B; T-70; 4TP; Px 29; T-34
Solaris na ostatniej prostej ;) zostały jeszcze tylko koła i może wyjeżdżać na trasę. Dach jeszcze przed malowaniem końcowym więc jeszcze zanim na trasę musi podjechać na lakiernie.
Witam, zdjęcia robione na szybko dlatego tak mi wychodzą, co do drzwi tu najprawdopodobniej wkleję je otwarte więc nie będzie problemu.
Tym czasem mała przymiarka przedniego koła.