Witam ponownie.
Prace w miejscu nie utknęły, ale powoli posuwają się do przodu. I gdyby przyjąć, że modele należy budować według kolejności numeracji podzespołów, to autorzy tego opracowania uznali, że należy zacząć od kół jezdnych pojazdu. To grupa części z numerem 1. Kół jest osiem, każde ma sporo części i bałem się że gdy zacznę od nich stracę szybko zapał i model nigdy nie posunie się poza wycięte i wymęczone elementy kół. Jak widać z relacji zacząłem od ramy i innych jej elementów, więc dziś gdy męczę się z kołami i powoli posuwam się do przodu w chwilach zwątpień patrzę na ramę i ...walczę z kołami dalej.
![placz :placz:](./images/smilies/icon_placze1.gif)
Póki co, zrobiłem co zalecali autorzy, ale jakoś nie wydaje mi się, aby to były opony godne samochodu który ma sobie poradzić w każdych warunkach terenowych.
![Evil or Very Mad :evil:](./images/smilies/icon_evil.gif)
Dorobię sobie chyba jakieś kolejne kostki aby uplastycznić trochę bardziej bieżniki opon. W końcu ma to być pojazd nie do jeżdżenia po asfaltowanych ulicach miast.
Aby urozmaicić sobie czas w coraz dłuższych chwilach zwątpień podczas budowy opon, ruszyłem trochę z pracą nad zabudową przedziału silnikowego, czyli elementu do kompletu dla poprzednio zbudowanego wentylatora.
![Wink ;-)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Na razie powstaje główna bryła. Choć pierwszeństwo nadal mają opony.
A tak poza tym, to zacząłem poszukiwanie jednej z tych dużych monet jednogroszowych, z którymi wielu kolegów chętnie fotografuje swoje modele podczas budowy
![chytry :chytry:](./images/smilies/icon_chytry.gif)
. Póki co trafiam tylko na popularne w obiegu małe monety, ale gdy tylko znajdę taką dużą jednogroszówkę też zacznę ją pokazywać w swoich relacjach.
Dzięki i pozdrawiam.