Tempest pisze: ↑pn paź 30 2023, 11:15
Czyli całkowicie się skompromitowałem, a może jednak tylko na 95% bo osłona silnika jest pomalowana
niepotrzebnie się biczujesz
Jak się spojrzy na pudełko z tym modelem to tam więcej powierzchni jest kolorowe. Ogon, jakieś pasy.
Ostatecznie można powiedzieć, że masz rację. Ale to trzeba być politykiem
Zżółkłem go i zacząłem malować czerwone, zostały mi jeszcze dwa pasy, a potem różne białe wygibasy tu i tam. Czerwone jak zwykle na zdjęciach wychodzi dziwne. Jest mniej jaskrawe, za to kontraścik preszejduf większy.
NUR FüR MASON!!!!! ZŁO SQUAD WSPÓŁZAWODNICTWO RACJONALIZATORSKIE- DŹWIGNIĄ POSTĘPU TECHNICZNEGO! NIE OTWIERAM MINIATUREK !!!
Fajnie wygląda takie zżółknięte alu, naprawdę efektownie. Ale sądząc po częściach alu w rowerze, to alu także duraluminium nie żółknie a szarzeje, ciemnieje i się robi matowe a po dłuższym przebywaniu na powietrzu i dostępie wody robią się wżery często białe a nawet czarne w skutek utleniania (samoloty w Muzeum Lotnictwa w Krakowie też nie są zżółknięte). Tylko anodowane i nie zrysowane elementy wyglądają dobrze. Domniemuję, że zżółknięcie to nie tyle ma być efekt starzenia się alu co lakieru bezbarwnego jakim pokrywa się samolot, którego blachy raczej nie są anodowane ewentualnie brudu/pyłu.
Klody były lakierowane jakimś antykorozyjnym bezbarwnym badziewiem i to ten lakier żółkł pod wpływem promieniowania UV. Dlatego powierzchnię wystawione do słońca żółkły bardziej niż te, które na działanie słońca były wystawione mniej
NUR FüR MASON!!!!! ZŁO SQUAD WSPÓŁZAWODNICTWO RACJONALIZATORSKIE- DŹWIGNIĄ POSTĘPU TECHNICZNEGO! NIE OTWIERAM MINIATUREK !!!
Czyli od spodu powinien być mniej zżóknięty, na tym jednym zdjęciu widać że chyba taki efekt uzyskałeś. A skąd zaczerpnąłeś taką informację bo z czarno-białych zdjęć raczej trudno coś takiego wywnioskować ?