technika, historia, dokumentacja, linki itp
Moderatorzy: kartonwork , kierownik
Marcintosh
Posty: 1091 Rejestracja: pn mar 03 2003, 13:19
Lokalizacja: Dorset, UK
x 8
Cytuj
0
zaloguj się, by polubić ten post
Post
autor: Marcintosh » wt cze 17 2003, 11:45
Ciekawe jak sie sprzedaja z AMW i w jakim sa stanie/za ile.
Okonek
Posty: 1782 Rejestracja: śr mar 05 2003, 23:33
Lokalizacja: Meckenheim / BRD
Cytuj
0
zaloguj się, by polubić ten post
Post
autor: Okonek » wt cze 17 2003, 12:26
Z rury po prostu leciało szkło , a auto jechało dalej ...
dostał w ubiegłym roku nagrodę DEFENDER-a
Kierowniku to ten
Ladne bydle
pozdrawiam
kierownik
Posty: 2025 Rejestracja: pn kwie 07 2003, 10:33
Lokalizacja: Ruda Śląska
x 11
Cytuj
0
zaloguj się, by polubić ten post
Post
autor: kierownik » wt cze 17 2003, 12:35
Tak,nagrodę dostał ten.Występuje w różnych wersjach,jest bardzo uniwersalny. A szkło leciało z rury Kraza-wystarczyło lekko dodać gazu by zaczęły powstawać bombki choinkowe !
kierownik
Posty: 2025 Rejestracja: pn kwie 07 2003, 10:33
Lokalizacja: Ruda Śląska
x 11
Cytuj
0
zaloguj się, by polubić ten post
Post
autor: kierownik » wt cze 17 2003, 12:50
A skoro już tak śmiecimy w tym temacie, to masz jeszcze fotkę wersji dłuższej-swoją drogą byłby ładny z kartonu !
Okonek
Posty: 1782 Rejestracja: śr mar 05 2003, 23:33
Lokalizacja: Meckenheim / BRD
Cytuj
0
zaloguj się, by polubić ten post
Post
autor: Okonek » wt cze 17 2003, 13:46
Czytalem kiedys w NTW , ze te sciecia na kabinie to specjalnie tak zrobili aby ulatwic transport koleja ale z takim kontenerem .......
pozdrawiam
Okonek
Posty: 1782 Rejestracja: śr mar 05 2003, 23:33
Lokalizacja: Meckenheim / BRD
Cytuj
0
zaloguj się, by polubić ten post
Post
autor: Okonek » pn cze 23 2003, 15:55
Wracajac do PT-91 to zaczynam sie nad nim meczyc
TU
pozdrawiam
Drewal
Posty: 51 Rejestracja: pn mar 10 2003, 8:39
Lokalizacja: Tarnów
Cytuj
0
zaloguj się, by polubić ten post
Post
autor: Drewal » śr cze 25 2003, 8:03
Sorry za Off Topic ale powiedzcie mi czy nasz pt-91 twardy posiada umiejetnosc strzelania w czasie jazdy i czy taka umiejetnosc daje na polu bitwy duza przewage (to pewnie zalezy od sytuacji)? (niezly ze mnie lamer jezeli chodzi o pancerke)
Marcintosh
Posty: 1091 Rejestracja: pn mar 03 2003, 13:19
Lokalizacja: Dorset, UK
x 8
Cytuj
0
zaloguj się, by polubić ten post
Post
autor: Marcintosh » śr cze 25 2003, 10:58
Nawet "Rudy" strzelal w trakcie jazdy i to za kazdym razem celnie ;)
PT-91 tak samo jak T-72 ma stabilizacje dziala, wiec moze strzelac podczas jazdy.
Okonek
Posty: 1782 Rejestracja: śr mar 05 2003, 23:33
Lokalizacja: Meckenheim / BRD
Cytuj
0
zaloguj się, by polubić ten post
Post
autor: Okonek » śr cze 25 2003, 12:08
Rudy strzelal ale ciekawe czy celnie ? Czytalem wlasnie ostatnio , ze w PT-91 na poczatku z ta stabilizacja bylo cos nie tak. Ciekawe czy to poprawili
pozdrawiam
Marcintosh
Posty: 1091 Rejestracja: pn mar 03 2003, 13:19
Lokalizacja: Dorset, UK
x 8
Cytuj
0
zaloguj się, by polubić ten post
Post
autor: Marcintosh » śr cze 25 2003, 12:58
"Rudy" nawet jak nie chcial to trafial.
To chyba nie jest kwestia samego stabilizatora ale raczej zawieszenia. Np Challenger 2 ma zawieszenie hydropneumatyczne zapewniajace dobra stabilizacje nawet podczas jazdy z duza predkoscia w terenie. Jaka jest roznica, to mozna sprawdzic wystarczy po tej samej polnej drodze przejchac sie kaszlakiem a potem citroenem, np starym CX'em.