Nikdo i jak sie pozbyłeś tych problemow.
Planuje właśnie kupić ten model lokomotywy eu07. I jak mowicie ze sa problemy mozecie mi powiedzieć jak mam je naprawic jak wy te braki zrobiliscie??
Adam_007 pisze:Nikdo i jak sie pozbyłeś tych problemow.
Planuje właśnie kupić ten model lokomotywy eu07. I jak mowicie ze sa problemy mozecie mi powiedzieć jak mam je naprawic jak wy te braki zrobiliscie??
- sciana - zostawiłem jak jest (możesz podkleić podłogę czymś grubszym i będzie OK.
- reflektory - zrobiłem mniejsze własnoręcznie
- czoło - pomalowane i wymiętoszone tak, że szpary są minimalne
- listwa - nie przykleiłem jej nad gniazdami sterowania ukrotnionego i akurat wystarczyło...
Coś mi się po głowie kołacze, że któraś z polskich lokomotyw elektrycznych była robiona na licencji angielskiej. Prawda to? A jeśli tak to czy chodzi o EU-07 właśnie?
06 - zbudowane w Anglii, kupione razem z licencją (zdaje sie 25 szt.)
07:
typ 4e: budowane na licencji w Polsce (z niewielkimi zmianami - na PKP numery < 300)
typ 303e: budowane w Polsce, z większymi zmianami (lata 80 - 90 - ostatnia bodajrze w '92 roku; numery >= 300)
4e i 303e można odróżnić np. po ryflach na pudle (303e)