EU07 z Zetki

technika, historia, dokumentacja, linki itp

Moderatorzy: kartonwork, kierownik

Awatar użytkownika
Adam_007
Posty: 11
Rejestracja: wt cze 22 2004, 20:14

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: Adam_007 »

Nikdo i jak sie pozbyłeś tych problemow.
Planuje właśnie kupić ten model lokomotywy eu07. I jak mowicie ze sa problemy mozecie mi powiedzieć jak mam je naprawic jak wy te braki zrobiliscie??
Awatar użytkownika
nikdo
Posty: 141
Rejestracja: pn kwie 14 2003, 11:03
Lokalizacja: Wrocław

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: nikdo »

Adam_007 pisze:Nikdo i jak sie pozbyłeś tych problemow.
Planuje właśnie kupić ten model lokomotywy eu07. I jak mowicie ze sa problemy mozecie mi powiedzieć jak mam je naprawic jak wy te braki zrobiliscie??
- sciana - zostawiłem jak jest (możesz podkleić podłogę czymś grubszym i będzie OK.
- reflektory - zrobiłem mniejsze własnoręcznie
- czoło - pomalowane i wymiętoszone tak, że szpary są minimalne
- listwa - nie przykleiłem jej nad gniazdami sterowania ukrotnionego i akurat wystarczyło...


więcej problemów nie pamiętam...


nikdo
paperman
Posty: 283
Rejestracja: wt cze 15 2004, 14:21
Lokalizacja: Poznań

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: paperman »

Po ET22 będę sklejał EP 08 w oparciu o EU07 z Zetki.

Dzięki wszystkim za pokazanie błedów. :D
Na warsztacieCrown Vic '78-'88 i
Fiat 1800 z MM
W avatarku Warszawa 224
rado
Posty: 149
Rejestracja: czw lip 15 2004, 11:55
Lokalizacja: Wrocław

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: rado »

Coś mi się po głowie kołacze, że któraś z polskich lokomotyw elektrycznych była robiona na licencji angielskiej. :?: Prawda to? A jeśli tak to czy chodzi o EU-07 właśnie?
Pancho
Posty: 16
Rejestracja: sob kwie 19 2003, 13:27
Lokalizacja: Bytom

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: Pancho »

Tak - EU07 to licencja ,ma nawet ksywkę "anglik"
paperman
Posty: 283
Rejestracja: wt cze 15 2004, 14:21
Lokalizacja: Poznań

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: paperman »

EU06 było na licencji a EU07 to było rozwinięcie "szóstki"
Na warsztacieCrown Vic '78-'88 i
Fiat 1800 z MM
W avatarku Warszawa 224
Awatar użytkownika
nikdo
Posty: 141
Rejestracja: pn kwie 14 2003, 11:03
Lokalizacja: Wrocław

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: nikdo »

06 - zbudowane w Anglii, kupione razem z licencją (zdaje sie 25 szt.)
07:
typ 4e: budowane na licencji w Polsce (z niewielkimi zmianami - na PKP numery < 300)
typ 303e: budowane w Polsce, z większymi zmianami (lata 80 - 90 - ostatnia bodajrze w '92 roku; numery >= 300)
4e i 303e można odróżnić np. po ryflach na pudle (303e)

nikdo
Awatar użytkownika
kierownik
Posty: 2025
Rejestracja: pn kwie 07 2003, 10:33
Lokalizacja: Ruda Śląska
x 11

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: kierownik »

Ośmielę się stwierdzić, że wszystkie nasze elektrowozy (nie licząc "Skód" - chociaż kto wie?) mają angielskie korzenie.
rado
Posty: 149
Rejestracja: czw lip 15 2004, 11:55
Lokalizacja: Wrocław

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: rado »

Jeśli to jest właściwy wątek to mógłby ktoś pokazać jakieś zdjęcia? Np. angielskie pierwowzory i nasze produkty (może jakieś prototypy, itd...).
uboottd
Posty: 267
Rejestracja: pn lut 16 2004, 0:57
x 3

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: uboottd »

paperman pisze:EU06 było na licencji a EU07 to było rozwinięcie "szóstki"
Wlasnie nie, EU07 to budowa licencyjna a EU06 byly zakupem wiazanym z licencja (20szt) i je wykonali brytyjczycy i przyjechaly do nas morzem.

Kierownik: a ET21?
ODPOWIEDZ