To mój pierwszy raz - JEEP

inne techniki modelarskie - plastik, żywica, drewno itd.

Moderatorzy: kartonwork, Tempest, Edmund_Nita

Okonek
Posty: 1782
Rejestracja: śr mar 05 2003, 23:33
Lokalizacja: Meckenheim / BRD

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: Okonek »

Popieram wczesniejsze wypowiedzi co do malego balaganu w samym aucie . Troche w nim za czysto ja na takie warunki pogodowe . Nastepnym razem przeszlifuj tez oponki bo widac na nich nadlewke w miejscu laczenia polowek form. Sam mam ten model i pewnie kiedys tam sie za niego zabiore .Co do sniegu to powiem tylko miodzio ;-)
pozdrawiam
Obrazek
Awatar użytkownika
qrchak
Posty: 673
Rejestracja: pn sie 25 2003, 19:19
Lokalizacja: Wawa

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: qrchak »

Okonek pisze:Nastepnym razem przeszlifuj tez oponki bo widac na nich nadlewke w miejscu laczenia polowek form.
O ile się nie mylę oponki są z gumy :roll:
Si vis pacem, para bellum.
Okonek
Posty: 1782
Rejestracja: śr mar 05 2003, 23:33
Lokalizacja: Meckenheim / BRD

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: Okonek »

qrchak pisze:O ile się nie mylę oponki są z gumy :roll:
A co przeszkadza w ich przeszlifowaniu :?:
pozdrawiam
Obrazek
Awatar użytkownika
qrchak
Posty: 673
Rejestracja: pn sie 25 2003, 19:19
Lokalizacja: Wawa

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: qrchak »

Okonek pisze:...widac na nich nadlewke w miejscu laczenia polowek form...
Nie da się szlifować miejsca łączenia skoro go nie ma.
Si vis pacem, para bellum.
Okonek
Posty: 1782
Rejestracja: śr mar 05 2003, 23:33
Lokalizacja: Meckenheim / BRD

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: Okonek »

qrchak pisze:Nie da się szlifować miejsca łączenia skoro go nie ma.
Oj chyba za duzo siedzisz przed kompem :lol: Cos nie tak z oczkami :roll:
pozdrawiam
Obrazek
Awatar użytkownika
qrchak
Posty: 673
Rejestracja: pn sie 25 2003, 19:19
Lokalizacja: Wawa

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: qrchak »

Mała zmiana
:oops: Piszę głupoty.
Ostatnio zmieniony sob lip 17 2004, 11:22 przez qrchak, łącznie zmieniany 2 razy.
Si vis pacem, para bellum.
Awatar użytkownika
kopajt
Posty: 548
Rejestracja: wt mar 30 2004, 20:21
Lokalizacja: Radom

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: kopajt »

Musiales miec wersje Tjuningowa :haha:
Najlepsze modele dopiero przed nami :)
w produkcji: Endurance (Interstellar)
KMH "Sokół" Radom
Fidel
Posty: 405
Rejestracja: pt sty 23 2004, 10:36
Lokalizacja: Żywiec

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: Fidel »

No faktycznie należało by szlifnąć te opony, ale teraz jest już za późno więc lepiej zostawić w spokoju. Qurchaku gumę można tak samo szlifować jak i polistyren. Pamiętacie jeszcze mojego Dragon Wagona tam każde koło posiadało taki grzebień na środku opony szlifowałem to wodnym papierem ściernym 400-tką.

Pozdrawiam Paweł :)
Ukończone: M 113 Fitter
Okonek
Posty: 1782
Rejestracja: śr mar 05 2003, 23:33
Lokalizacja: Meckenheim / BRD

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: Okonek »

Jeszcze jedna uwaga z mojej strony :cool: Umieszczony na Jeepie Brodwing caliber .30 1919A4 powinien byc bez oslony :!:

Obrazek


Oslone dodano w okresie wojny wietnamskiej ;-)
pozdrawiam
Obrazek
paperman
Posty: 283
Rejestracja: wt cze 15 2004, 14:21
Lokalizacja: Poznań

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: paperman »

Dla porównania tak wyglądał mój pierwszy model plastikowy :lol: maska jest otwarta bo silnik nie pasuje.

ps. To tym bardziej pokazuje jak fajny jest jeep
Na warsztacieCrown Vic '78-'88 i
Fiat 1800 z MM
W avatarku Warszawa 224
ODPOWIEDZ