inne techniki modelarskie - plastik, żywica, drewno itd.
Moderatorzy: kartonwork , Tempest , Edmund_Nita
Okonek
Posty: 1782 Rejestracja: śr mar 05 2003, 23:33
Lokalizacja: Meckenheim / BRD
Cytuj
0
zaloguj się, by polubić ten post
Post
autor: Okonek » pt lip 16 2004, 23:42
Popieram wczesniejsze wypowiedzi co do malego balaganu w samym aucie . Troche w nim za czysto ja na takie warunki pogodowe . Nastepnym razem przeszlifuj tez oponki bo widac na nich nadlewke w miejscu laczenia polowek form. Sam mam ten model i pewnie kiedys tam sie za niego zabiore .Co do sniegu to powiem tylko miodzio
pozdrawiam
qrchak
Posty: 673 Rejestracja: pn sie 25 2003, 19:19
Lokalizacja: Wawa
Cytuj
0
zaloguj się, by polubić ten post
Post
autor: qrchak » sob lip 17 2004, 10:22
Okonek pisze: Nastepnym razem przeszlifuj tez oponki bo widac na nich nadlewke w miejscu laczenia polowek form.
O ile się nie mylę oponki są z gumy
Si vis pacem, para bellum.
Okonek
Posty: 1782 Rejestracja: śr mar 05 2003, 23:33
Lokalizacja: Meckenheim / BRD
Cytuj
0
zaloguj się, by polubić ten post
Post
autor: Okonek » sob lip 17 2004, 10:27
qrchak pisze: O ile się nie mylę oponki są z gumy
A co przeszkadza w ich przeszlifowaniu
pozdrawiam
qrchak
Posty: 673 Rejestracja: pn sie 25 2003, 19:19
Lokalizacja: Wawa
Cytuj
0
zaloguj się, by polubić ten post
Post
autor: qrchak » sob lip 17 2004, 10:34
Okonek pisze: ...widac na nich nadlewke w miejscu laczenia polowek form...
Nie da się szlifować miejsca łączenia skoro go nie ma.
Si vis pacem, para bellum.
Okonek
Posty: 1782 Rejestracja: śr mar 05 2003, 23:33
Lokalizacja: Meckenheim / BRD
Cytuj
0
zaloguj się, by polubić ten post
Post
autor: Okonek » sob lip 17 2004, 10:46
qrchak pisze: Nie da się szlifować miejsca łączenia skoro go nie ma.
Oj chyba za duzo siedzisz przed kompem
Cos nie tak z oczkami
pozdrawiam
qrchak
Posty: 673 Rejestracja: pn sie 25 2003, 19:19
Lokalizacja: Wawa
Cytuj
0
zaloguj się, by polubić ten post
Post
autor: qrchak » sob lip 17 2004, 10:57
Mała zmiana
Piszę głupoty.
Ostatnio zmieniony sob lip 17 2004, 11:22 przez
qrchak , łącznie zmieniany 2 razy.
Si vis pacem, para bellum.
kopajt
Posty: 548 Rejestracja: wt mar 30 2004, 20:21
Lokalizacja: Radom
Cytuj
0
zaloguj się, by polubić ten post
Post
autor: kopajt » sob lip 17 2004, 11:08
Musiales miec wersje Tjuningowa
Najlepsze modele dopiero przed nami
w produkcji: Endurance (Interstellar)
KMH "Sokół" Radom
Fidel
Posty: 405 Rejestracja: pt sty 23 2004, 10:36
Lokalizacja: Żywiec
Cytuj
0
zaloguj się, by polubić ten post
Post
autor: Fidel » sob lip 17 2004, 11:44
No faktycznie należało by szlifnąć te opony, ale teraz jest już za późno więc lepiej zostawić w spokoju. Qurchaku gumę można tak samo szlifować jak i polistyren. Pamiętacie jeszcze mojego Dragon Wagona tam każde koło posiadało taki grzebień na środku opony szlifowałem to wodnym papierem ściernym 400-tką.
Pozdrawiam Paweł
Okonek
Posty: 1782 Rejestracja: śr mar 05 2003, 23:33
Lokalizacja: Meckenheim / BRD
Cytuj
0
zaloguj się, by polubić ten post
Post
autor: Okonek » sob lip 17 2004, 12:36
Jeszcze jedna uwaga z mojej strony
Umieszczony na Jeepie Brodwing caliber .30 1919A4 powinien byc bez oslony
Oslone dodano w okresie wojny wietnamskiej
pozdrawiam
paperman
Posty: 283 Rejestracja: wt cze 15 2004, 14:21
Lokalizacja: Poznań
Cytuj
0
zaloguj się, by polubić ten post
Post
autor: paperman » sob lip 17 2004, 15:44
Dla porównania
tak wyglądał mój pierwszy model plastikowy
maska jest otwarta bo silnik nie pasuje.
ps. To tym bardziej pokazuje jak fajny jest jeep