Diorama Mundzia - Drugi element - Kubelwagen
Moderatorzy: kartonwork, Tempest, Edmund_Nita
-
- Posty: 2058
- Rejestracja: pt sie 29 2003, 11:06
- Lokalizacja: Koszalin
- x 8
-
- Posty: 2058
- Rejestracja: pt sie 29 2003, 11:06
- Lokalizacja: Koszalin
- x 8
Cześć pracy Rodacy. Roboty nad Kubelwagenem trwają. Zostały wycięte z wyprasek nietóre elementy, tj. podwozie, kółka i części karoserii. Efekty w załącznikach. Co można już powiedzieć na temat modelu? Ano mało roboty przy przygotowywaniu elementów do montażu. Mało skrobania skalpelem, mało czyszczenia glaspapierkiem. Takie cóś lubię. Na sucho zestawiałem części karoserii z podwoziem. Pasuje nie najgorzej. Oby tak dalej. Przypominam, że wszelkie roboty przygotowawcze zostały już opisane przy "produkcji" BMW R-75. Kto nie czytał jeszcze, to zapraszam do lektury wątku Diorama Mundzia - Pierwszy element - BMW R-75.
A teraz efekty dotychczasowych wypocin Mundzia.
3. Podwozie 4. Kółeczka
5. Karoseria
Uśmiech przygotowawczy,
A teraz efekty dotychczasowych wypocin Mundzia.
3. Podwozie 4. Kółeczka
5. Karoseria
Uśmiech przygotowawczy,
Ostatnio zmieniony ndz lip 03 2005, 13:58 przez Edmund_Nita, łącznie zmieniany 3 razy.
-
- Posty: 2058
- Rejestracja: pt sie 29 2003, 11:06
- Lokalizacja: Koszalin
- x 8
-
- Posty: 2058
- Rejestracja: pt sie 29 2003, 11:06
- Lokalizacja: Koszalin
- x 8
-
- Posty: 2058
- Rejestracja: pt sie 29 2003, 11:06
- Lokalizacja: Koszalin
- x 8
Jadziem dalej. Wyciąłem resztę części. Pasowanie na sucho wypada korzystnie, praktycznie bez zarzutu. Jest tylko jeden, jedyny babol (używając określenia Vivita). Przy końcach przednich błotników mamy piękne (znaczy się sporawe) jamy skurczowe. Ponieważ były na obu błotnikach, były tej samej wielkości i miały taki sam kształt, pomyślałem, że ten typ tak ma. Ale po obejrzeniu zebranego materiału dowodowego, doszedłem do wnioisku, że ten typ tak nie ma. No to zaklajstrowałem dziury szpachlą Tamiyi (patrz: str. 6 wątku z BMW) i oszlifowałem. Wycięte drobiazgi, jamy skurczowe i efekt szpachlowania przedstawiam na załącznikach. Jutro dalszy ciąg prac - dobranac.
6. Drobiazgi 7. Dołki
8. Po szpachlowaniu
6. Drobiazgi 7. Dołki
8. Po szpachlowaniu
Ostatnio zmieniony ndz lip 03 2005, 14:02 przez Edmund_Nita, łącznie zmieniany 3 razy.
-
- Posty: 2058
- Rejestracja: pt sie 29 2003, 11:06
- Lokalizacja: Koszalin
- x 8
Dzięki Maciej za blaszki. Trzeba będzie reanimować wątek z BMW. Co do delikatności niektórych elementów Italeri, to masz rację. Przez tą delikatność nie wyciąłem jeszcze dwóch szperaczy, bo mają po dwa punkty "podparcia" i jak na razie boję się do nich podchodzić, bo mogą trzasnąć. Pomyślę i pewnie coś wymyślę.
Uszmiech ogromny, jak zawsze,
Uszmiech ogromny, jak zawsze,