Acid Rain 1973 - mały hangar był otwierany na 3 sposoby:
1 - drzwi,
2 - wzmocniona "kratką" część odsuwana po widocznej szynie w bok,
3 - cała przednia część hangaru - tylko tak było możliwe wyprowadzenie Arado. Strzałki pokazują zawiasy oraz szynę w kształcie łuku na pokładzie - po której była prowadzona brama.
Plany Bismarcka-masz problem z jakimiś elementami-napisz
Moderator: kartonwork
- Acid Rain 1973
- Posty: 17
- Rejestracja: pn sty 12 2004, 10:05
- Lokalizacja: Łódź
Dzięki Saburo za wyczerpujące rozjaśnienie moich podejrzeń. Mylący dla mnie był brak (a w zasadzie bardzo nikły - bo teraz chyba go widzę ) cienia lub też śladu oddzielenia otwieranej ściany hangaru od jego reszty na tej fotce. Niestety moja niecierpliwość poraz kolejny wzięła górę i oba hangary już spoczywają na swoich miejscach w postaci zamkniętej . Dodatkowe Arado umieszczę w ramach rekompensaty w otwartych drzwiach hangaru nr 3 . Skalpel i odrywanie jednego z małych hangarów raczej nie wchodzi w grę bo po podjęciu decyzji o ich nieotwieraniu, zrobiłem je jak wydawca przewidział czyli na szkielecie i cała jego dolna powierzchnia jest solidnie przyklejona do nadbudówki.
Lokomotywa SU45-070 = ukończona
Lokomotywa ST43-223 = 75%
Lokomotywa ET21-350 = 97%
Lokomotywa ST43-223 = 75%
Lokomotywa ET21-350 = 97%
prosze o przesłanie skanów bismarka w skali 1:200
będę wdzięczny za skany bo chcę zrobic sam ten model od postaw
bo nie stac mnie na kupno z gpm.
mój imeil darek245@interia.pl
mam plany modelarskie żaglowca INGERMALAND
pozdrawiam i życzę wesołych świat jutro będę na necie to sprawdzę pocztę
będę wdzięczny za skany bo chcę zrobic sam ten model od postaw
bo nie stac mnie na kupno z gpm.
mój imeil darek245@interia.pl
mam plany modelarskie żaglowca INGERMALAND
pozdrawiam i życzę wesołych świat jutro będę na necie to sprawdzę pocztę
- Acid Rain 1973
- Posty: 17
- Rejestracja: pn sty 12 2004, 10:05
- Lokalizacja: Łódź
Możesz mi puścić tel pany w skali 1:200 na tego maila - sator007@wp.pl