Pojawiają się następne detale typu zapas czy światła ale są też pierwsze uwagi. Opis i rysunki są grubo niewystarczające jeśli chodzi o wykonanie kół w tym bębnów i piast. Ponadto, koła zamieszczone na arkuszach są minimalnie większe i węższe od tych które zastosowałem i postanowiłem pary do "bliźniaków" dorobić w całości.
Ostatnio zmieniony sob lis 19 2005, 8:11 przez Aviator, łącznie zmieniany 1 raz.
Jak to powiedział oberdiabeł podczas przerwy "panowie, koniec palenia - zanurzamy się". Zaczęły się schody. Pomimo (wydawałoby się "na oko") przejrzystej instrukcji znalazło się w niej wiele braków i nieopisanych czynności jak np.wnętrze kabiny. To co zostało napisane w tym temacie powinno być poparte szczegółowszymi rysunkami. Niestety, nie kazdy modelarz ma pod ręką instrukcję budowy i napraw Stara 28 - w którą radzi zaopatrzyć się autor (jak dla mnie, anonimowy). Sklejanie kabiny rozpoczynamy od wnętrza. niżej zamieszczam fotki z zaznaczonymi miejscami które trzeba "udoskonalić" we własnym zakresie.
Ostatnio zmieniony sob lis 19 2005, 8:14 przez Aviator, łącznie zmieniany 2 razy.
Czść Pawełku. Jak Twój "Antek urlopowy" A dla Radka, "świetlica" miejscami jest malowana i będzie w całości gdyż model jest już (np. koła, śruby) i będzie, waloryzowany