Paweł pisze:Postanowiłem skleić coś na weekend. Kiedyś ściągnąłem z sieci model Spitfire Mk.II w „fantastycznym” malowaniu Iron Maiden jest nawet piosenka i teledysk tego zespołu o samolocie Spitfire „Aces high” .
Przerobiłem malowanie tego modelu
Krzysiu autorem tego malowania jest Paweł - przemalował model z sieci.
Przynajmniej tak to rozumiem z tego cytatu
Pawel na fotkach tego nie sprawdzisz . Pewnie warto było by się dowiedzieć kiedy wprowadzono trzy łopaty . Musi być jakaś możliwość np. po numerze seryjnym . W podanym linku nie znalazłem na to potwierdzenia a ilustracja ładna tylko , ze nie może być brana jako dowód
Paweł pisze:Postanowiłem skleić coś na weekend. Kiedyś ściągnąłem z sieci model Spitfire Mk.II w „fantastycznym” malowaniu Iron Maiden jest nawet piosenka i teledysk tego zespołu o samolocie Spitfire „Aces high” .
Przerobiłem malowanie tego modelu
Krzysiu autorem tego malowania jest Paweł - przemalował model z sieci.
Przynajmniej tak to rozumiem z tego cytatu
Tak wiem że autorem malowania jest Paweł ale niejest autorem modelu i dlatego się pytam, żeby potem żaden prawoautorski purysta sie nie czepił
Pierwszych 77 Spitfire`ów dostarczono z drewnianymi śmigłami dwułopatowymi. Począwszy od 78 egzemplarza jako standardowe montowano metalowe śmigła trójłopatowe de Havilland*. Pierwszy seryjny Spitfire MK I oblatano w maju 1938 r. Polskiego Spitfire`a oblatano w lipcu 1939 r. Numer fabryczny 281 czyli o wiele później niż pierwsze 77 sztuk.
Alfred Price - Supermarine Spitfire - Monografie Lotnicze AJ Press
"... Pierwszych 77 Spitfire'ów dostarczono z drewnianymi śmigłami dwułopatowymi. Począwszy od 78 egzemplarza jako standardowe montowano metalowe śmigła trójłopatowe de Havilland...."
Nasz miał nr L1066 ale nie wiem jak przydzielano numery. Jednak kiedyś słyszałem że nasz miał dwułopatowe.
EDIT - Paweł - byłeś szybszy o 3 minuty heh chyba muszę szybciej pisać