Tak to prawda. Widziałem toto w akcji w roku 1979. Ale tutaj nie chodziło o odśnieżanie - raczej o rozmrożenie odśnieżonych rozjazdów. Nie wiem czy urządzenie stosowano na szerszą skalę czy widziałem tylko użycie eksperymentalne.
kierowniku, a może napisałbyś parę słów o budowie i sposobie działania silnika i całego tego skomplikowanego układu przeniesienia napędu na koła w parowozie?
W czasie kiedy my sobie smacznie śpimy na oporniku meczy sie następna lokomotywa. Cały dzień, całą noc, następny dzień i noc. Tutaj pod obciążeniem około 60%. W kontenerze obok widać światełka aparatury kontrolno-pomiarowej, para unosi się nad opornikiem. Dokoła lokomotywy umieszczone są reflektory - co jakis czas trzeba otworzyć drzwi przedziału maszynowego i sprawdzić czy wszystko jest o.k.
Chciałbym więcej modeli 1/35 na szynach, oprócz DRagona kiedyś dokupię BR52 i będę miał 1,3o m toru z wagonami i smoluchem.
Czy nikt nie kuma ,że jest to luka rynkowa? Mam kilka pomysłow w tej materii.
PS- Poszukajcie Hasla Tomasz Stangel albo Słonecznik stacja kolejowa i oblukajcie makietkę p.Tomka. Zaje.....a Mam Jego stację trafo 1/35 z gipsu - malowania cegielka po cegiełce, ale mniód.
Piotr
Dzisiaj jedna ciekawostka. Otóż obecnie najnowocześniejszym jeżdżącym parowozem na świecie jest zmodernizowany w SLM Winterthur BR52-8055. Zbudowany we Francji w czasie okupacji. Teraz przeznaczono go do obsługi Orient-Ekspressu. Zauważcie, że to nic innego (pierwotnie) jak nasz Ty2 ! Ale jak zmieniony!
Tutaj też moje pytanie: podobno w Australii zbudowano parowóz jeszcze nowocześniejszy. Ktoś ma linka do fotek???