Porsche 911 Carrera od Burago - tuning

inne techniki modelarskie - plastik, żywica, drewno itd.

Moderatorzy: kartonwork, Tempest, Edmund_Nita

galwani
Posty: 731
Rejestracja: pn sie 30 2004, 21:30

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: galwani »

noooooo...... antka juz koncze ;)

a tamto to niewypaly byly...za szybko relacje zakladalem :)
Mądry ustępuje głupiemu! Smutna to prawda; toruje ona głupocie drogę do opanowania świata.
Marie von Ebner-Eschenbach
Turgon
Posty: 42
Rejestracja: pn lut 07 2005, 11:06

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: Turgon »

Jak skończę porsche to zabiorę się za Ferrari 250, ale to będą zmiany kosmetyczne. Zderzak nowy powstanie oczywiście.

Pokażę im, ale gotowe tiger.

Szpachlę polecam zdałą egzamin. Schnie od dwóch do trzech godzin w zależności od warstwy.

Mam pytanie gdzie można nabyć bardzo tani aerograf np. ruski lub ukraiński. Tylko do malowanie powierzchni :?:

Pzdr.
Łukasz
In progres :
darmowy - M1 Abrams oraz Porsche 911 Carrera
paperman
Posty: 283
Rejestracja: wt cze 15 2004, 14:21
Lokalizacja: Poznań

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: paperman »

Turgon pisze: Ferrari 250
Le Mans, GTO czy Testa Rossa ?

p.s. teraz remontuję 250 GTO
Na warsztacieCrown Vic '78-'88 i
Fiat 1800 z MM
W avatarku Warszawa 224
tiger'

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: tiger' »

Turgon pisze: Mam pytanie gdzie można nabyć bardzo tani aerograf np. ruski lub ukraiński. Tylko do malowanie powierzchni :?
Że tak powiem lepiej kupić oryginał areografu tamiya, tamiya jest na lata a ruski może się szybko rozwalić :-? .
Turgon, weź papier ścierny i zacznij powoli zdejmować farbę. :)
paperman
Posty: 283
Rejestracja: wt cze 15 2004, 14:21
Lokalizacja: Poznań

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: paperman »

Nie zdejmuj farby jak będziesz malował aeorografem! Przeszlifuj tylko papierem 1000 . Aerograf przy malowaniu na metalu robi ciemne plamy.
Ostatnio zmieniony wt mar 22 2005, 16:26 przez paperman, łącznie zmieniany 1 raz.
Na warsztacieCrown Vic '78-'88 i
Fiat 1800 z MM
W avatarku Warszawa 224
Turgon
Posty: 42
Rejestracja: pn lut 07 2005, 11:06

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: Turgon »

Odpowiadam.
Paperman - jest to model Gto Tour de France. Bardzo ładny tylko, że srebrny.
Tiger - Firma nazywa się Burago nie Bburago. tak jest wyraźnie napsiane na modelu i pudełku.

Pzdr.
Łukasz

P.S.
Niedługo foty.
In progres :
darmowy - M1 Abrams oraz Porsche 911 Carrera
tiger'

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: tiger' »

Turgon pisze: Tiger - Firma nazywa się Burago nie Bburago. tak jest wyraźnie napsiane na modelu i pudełku.
Nic nie mówiłem jak się nazywa :/ , a jeśli chodzi o to, to w Polsce przyjęło się Burago a tak naprawdę jest Bburago.
Dowód: www.bburago.com
Edit: Ehh, jakbyś nie zauważył to jedno b jest otoczone drugim B.
Turgon
Posty: 42
Rejestracja: pn lut 07 2005, 11:06

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: Turgon »

No tak tiger na pudełku tak jest, ale na samochodziku nie ma. Autko był kupione we włoszech. Mają naprawdę wielki wybór.
Polecam sklepy z Bibione, ale nie wiem czy sprzedają wysyłkowo.

Pzdr.
Łukasz
In progres :
darmowy - M1 Abrams oraz Porsche 911 Carrera
Turgon
Posty: 42
Rejestracja: pn lut 07 2005, 11:06

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: Turgon »

Więc tak mam pytanko. Mianowicie co myślicie o aerografie "Aerograf Jonnesway JA-600B" z sklepu hawid.com.pl w normalnej cenie jak dla mnie.

Pzdr.
Łukasz

P.S.
O kompresor nie musze się martwic mam dziadka, który posiada kompresor specjalistyczny do malowania samochodów. Ciśnienie 7 atmosfer i ogromny zbiornik wyrównawczy
In progres :
darmowy - M1 Abrams oraz Porsche 911 Carrera
paperman
Posty: 283
Rejestracja: wt cze 15 2004, 14:21
Lokalizacja: Poznań

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: paperman »

Kompresor najlepiej mieć do aeorgrafu. Jest cichy i mały. Mój wyłącza się jak zrobię przerwę w malowaniu a potem sam sie włącza.

Jakie częsci zostaną Ci z tego modelu jak skończysz?
Na warsztacieCrown Vic '78-'88 i
Fiat 1800 z MM
W avatarku Warszawa 224
ODPOWIEDZ