Współczesne pociągi bojowe
Moderatorzy: kartonwork, kierownik
Ten wagon to seryjna platforma kolejowa przeznaczona do transportu pojazdów zarówno kołowych jak i gąsienicowych o wadzę do 40T... W związku z jej pochodzeniem dokonano tylko małej adaptacji dodając opancerzenie elementów znajdujących się poniżej „podłogi” wagonu, dodając płyty ze stali pancernej....
Rosjanie wykorzystują zatem wagon do dwóch celów:
· Na powierzchni wagonu stoją dwa nieosłonięte BTR-40...
· Pod BTR, pomiędzy kołami ułożyli zabezpieczone zapasowe szyny kolejowe
· Po zewnętrznej stronie tychże szyn ułożyli najazdy i zapasowe podkłady kolejowe (w linii podłużnej wagonu platformy...) i to na tych podkładach stoją dwa BTR...
Podkłady i najazdy wyraźnie widać właśnie na trzecim zdjęciu......
:-)
Ten wagon jest płaski bo płyty pancerne są poniżej jego podłogi......
PS. trzeba pytać..... :-)
Rosjanie wykorzystują zatem wagon do dwóch celów:
· Na powierzchni wagonu stoją dwa nieosłonięte BTR-40...
· Pod BTR, pomiędzy kołami ułożyli zabezpieczone zapasowe szyny kolejowe
· Po zewnętrznej stronie tychże szyn ułożyli najazdy i zapasowe podkłady kolejowe (w linii podłużnej wagonu platformy...) i to na tych podkładach stoją dwa BTR...
Podkłady i najazdy wyraźnie widać właśnie na trzecim zdjęciu......
:-)
Ten wagon jest płaski bo płyty pancerne są poniżej jego podłogi......
PS. trzeba pytać..... :-)
Ostatnio zmieniony pt maja 20 2005, 23:54 przez grzegorz, łącznie zmieniany 2 razy.
Tak... po tym mozemy rozpoznać że ten BTR przeszedł modernizację po roku 70.....
Wagony z BTR są zawsze „pierwsze i ostatnie” ... inaczej mówiąc lokomotywa nigdy w standardowym układzie nie będzie pierwsza lub ostatnia tylko któraś z kolei...wewnątrz składu...
Wagony z BTR są zawsze „pierwsze i ostatnie” ... inaczej mówiąc lokomotywa nigdy w standardowym układzie nie będzie pierwsza lub ostatnia tylko któraś z kolei...wewnątrz składu...
Ostatnio zmieniony pt maja 20 2005, 22:34 przez grzegorz, łącznie zmieniany 1 raz.
dość niefortunne to pompowanie raczej, łatwo zgubic te rurki przejeżdżając przez gęsty las
dzięki, grzegorz! nie męczę Cię dzisiaj więcej. rewelacyjne informacje, tym bardziej, że tak niełatwe do zdobycia! pozdrawiam
dzięki, grzegorz! nie męczę Cię dzisiaj więcej. rewelacyjne informacje, tym bardziej, że tak niełatwe do zdobycia! pozdrawiam
Ostatnio zmieniony pt maja 20 2005, 22:35 przez rado, łącznie zmieniany 1 raz.
No akurat nie przez most ale zrozumiałem po czasie pytanie... ten system jest taki sam jak w BTR-152... i jest bezpieczny powietrze jest doprowadzane od góry w dół .... i są tam zawory zwrotne więc nie ma obawy, że nawet przy urwaniu ... nie zejdzie powietrze....
Rado zaraz napisze a ja zapamietam i to opisze....hihihihi
Rado zaraz napisze a ja zapamietam i to opisze....hihihihi
Ostatnio zmieniony pt maja 20 2005, 23:01 przez grzegorz, łącznie zmieniany 2 razy.
- tompac [TK]
- Posty: 120
- Rejestracja: sob gru 27 2003, 15:16
- Lokalizacja: [TK] Kielce