yaa pisze:Jak to skrzydlo sie lamie? Razem z podwoziem? Golen sie lamie razem ze skrzydlem?
Goleń się nie łamie( chyba, że jak za mocno usiądzie przy lądowaniu ). Skrzydła się składają jak ma wypuzczone podwozie, na postoju. Skrzydła łamią się do tyłu, przekręcają się o kąt mniejwięcej 80 stopni i układają się krawędzią natarcia w dół wzdłóż kadłuba.
O tak; http://www.kartonbau.de/thread.php?thre ... =0&page=10
yaa pisze:Jak to skrzydlo sie lamie? Razem z podwoziem? Golen sie lamie razem ze skrzydlem?
Goleń się nie łamie( chyba, że jak za mocno usiądzie przy lądowaniu ). Skrzydła się składają jak ma wypuzczone podwozie, na postoju. Skrzydła łamią się do tyłu, przekręcają się o kąt mniejwięcej 80 stopni i układają się krawędzią natarcia w dół wzdłóż kadłuba.
O tak: http://www.kartonbau.de/thread.php?thre ... =0&page=10
yaa pisze:Umm... To jeszcze ja o cos spytam. Na dolnej powierzchi plata to uszczelnienie przebiega przez srodek wneki na golen podwozia ukrytego w skrzydle. Jak to skrzydlo sie lamie? Razem z podwoziem? Golen sie lamie razem ze skrzydlem?
Skrzydło sie składało jak samolot stał na lotniskowcu/lotnisku wiec golen nie skladala sie ani nie lamala
Ale wykonawce tego modelu spieprzyl go, nie inaczej
Avenger mial taki mechanizm ktory w momecia skladania skrzydel zamykal klapy, na zdjeciach widac ze model ma zlozone skrzydla i wysuniete klapy, wykonawca chyba nie doczytal dokladnie dokumentacji
Klapy przygotowane do naklejania blaszek, na zdjeciu widac jedna klape przygotowana czyli zdarta ze starej faktury poszycie oraz klape
nie ruszana, czyli w przypadku wersji TBF-1C błedna (ta klapa odpowiada wersji TBF-3)
A oto silnik juz skonczony, tylko dokleic na stałe rury wydechowe i zamontowac na swoim miejscu