Na początek rozciąłem poszycie wewnętrzne(cz. 79a) na mniejsze elementy, jak sie okazało to był dobry ruch, ponieważ poszycie nie pasuje do szkieletu, we wręgach w tylnej części po obydwu stronach wycięte są "łezki" i tu pojawia się problem, jeśli chcemy, żeby pasowało w tym miejscu, gdzie znajdują się łezki to brakuje poszycia z przodu, trzeba wybrać coś pomiędzy ... Kolejna rzecz to drzwiczki, trzeba się troszkę pobawić z zawiasami (mi zrobienie 4 zawiasów zajęło ok. 1,5h) trochę jest to bez sensu, ponieważ nie przewidziano koloru na drzwiczki od strony silnika, więc otwierane drzwiczki to zbędny "bajer". Dużo cierpliwości przy kształtowaniu wymagała cześć 79g (osłona mechanizmu przeniesienia napędu - pod żółtymi drzwiczkami). Do tej pory udało mi się zrobić tyle, reszta to w zasadzie prawie same "pudełka" i trochę drucików. Oto fotki:
![Obrazek](http://i3.photobucket.com/albums/y64/Enzo1989/Skot/th_P1040631.jpg)
![Obrazek](http://i3.photobucket.com/albums/y64/Enzo1989/Skot/th_P1040632.jpg)
![Obrazek](http://i3.photobucket.com/albums/y64/Enzo1989/Skot/th_P1040633.jpg)
![Obrazek](http://i3.photobucket.com/albums/y64/Enzo1989/Skot/th_P1040634.jpg)
![Obrazek](http://i3.photobucket.com/albums/y64/Enzo1989/Skot/th_P1040635.jpg)
To tyle na dziś, kolejne fotki nie szybko jak sądzę ze względu na czasochłonność kolejnych elementów...
Pozdrawiam