[Relacja] M4A4 Sherman Vc Firefly / Military Model /
Moderatorzy: Tomasz D., laszlik, kartonwork
Witajcie
Po co wpadać od razu w kompleksy. Trzeba kleić, kleić, kleić, za każdym razem próbować lepiej skleić, grunt to się nie poddawać.
Kolejna odsłona. Niewiele tego, gdyż na Shermana przeznaczam niewiele wolnego czasu(1h dziennie).
No to jedziemy:
Peryskopy wraz z osłonami z drutu. Jeden, na okrągły właz wieży, a drugi na samą wieżę. Będą mieć możliwość obrotu, oraz dolne części są wysuwane. Osłon jest cztery, bo dwie będą jeszcze na kadłubie.
Wlot powietrza. czyli klimatyzacja wieży.
Radiostacja. Niema to jak posłuchać wiadomości.
Wnęka na radiostację. Sama radiostacja nie wklejona jeszcze.
Właz okrągły, z tymczasowo położonym peryskopem. Oczywiście klapy ruchome. Z nim to się namęczyłem, małe to, i ciężko sprawić by było ruchome.
cdn…
Po co wpadać od razu w kompleksy. Trzeba kleić, kleić, kleić, za każdym razem próbować lepiej skleić, grunt to się nie poddawać.
Kolejna odsłona. Niewiele tego, gdyż na Shermana przeznaczam niewiele wolnego czasu(1h dziennie).
No to jedziemy:
Peryskopy wraz z osłonami z drutu. Jeden, na okrągły właz wieży, a drugi na samą wieżę. Będą mieć możliwość obrotu, oraz dolne części są wysuwane. Osłon jest cztery, bo dwie będą jeszcze na kadłubie.
Wlot powietrza. czyli klimatyzacja wieży.
Radiostacja. Niema to jak posłuchać wiadomości.
Wnęka na radiostację. Sama radiostacja nie wklejona jeszcze.
Właz okrągły, z tymczasowo położonym peryskopem. Oczywiście klapy ruchome. Z nim to się namęczyłem, małe to, i ciężko sprawić by było ruchome.
cdn…
czy znasz różnicę?
czy orientujesz się może czym różni się ten model od Shermana wydanego przez GPM? Cena tego modelu obecnie to 100 zł, wersja z GPM to 40 zł, duża rozbieżnośc. Warto wydać więcej?
GPM - model bez wnętrza, wersja M4A3, nie tak precyzyjnie opracowany.
AH - z wnętrzem, wersja M4A4, bardzo precyzyjnie opracowany.
GPM jest po prostu w innej wersji i zdecydowanie prostrzy. Ma trochę uproszczeń, ale za to jest znacznie łatwiejszy do sklejenia.
Wybierz ten, który Cię bardziej satysfakcjonuje i który będziesz w stanie skleić, bo Firefly z AH to chyba najbardziej skomplikowany model pojazdu jaki do tej pory widziałem.
AH - z wnętrzem, wersja M4A4, bardzo precyzyjnie opracowany.
GPM jest po prostu w innej wersji i zdecydowanie prostrzy. Ma trochę uproszczeń, ale za to jest znacznie łatwiejszy do sklejenia.
Wybierz ten, który Cię bardziej satysfakcjonuje i który będziesz w stanie skleić, bo Firefly z AH to chyba najbardziej skomplikowany model pojazdu jaki do tej pory widziałem.