Wziąłem się za pozostałe wręgi kadłuba. Wręgi K11 musiałem jednak wzmocnić cyanoakrylem, bo przy tak małych wymiarach lakier akrylowy jako impregnacja dużo by nie dał. Tym razem przeprowadziłem te prace na świeżym powietrzu – i obyło się bez bólu oczu.
Na zdj. 26 i 27 widać wręgi (K15 i K19), do których wchodzą dźwigary skrzydeł. Oznaczeń „prawy“ i „lewy“ nie musi się dosłownie przestrzegać, bo są symetryczne, czyli to nie ma znaczenia. Gdyby je jednak tak przykleić, jak to sugerują oznaczenia na wręgach, to otwory na dźwigary byłyby na K19 „na zewnątrz“ wręgi (rys. Montażowy na zdj. 28), czyli błędnie – nie pasowałby rozstaw dźwigarów.
Problem jest z wręgą K13. Wycięcie na nią w podłużnicy szkieletu (K1) powinien być od dołu, a nie od góry, jak to jest w wycinance. Na zdj. 29 widać, jak to teraz (nie)"pasuje“, na zdj. 30 jakby to wyglądało, gdyby spróbować włożyć w obecne wycięcie. Będę musiał tę wręgę przerobić.
![Obrazek](https://s6.postimg.cc/bjb205map/Bild26.jpg)
![Obrazek](https://s6.postimg.cc/43bsee169/Bild27.jpg)
![Obrazek](https://s6.postimg.cc/ppqsvf7gh/Bild28.jpg)
![Obrazek](https://s6.postimg.cc/ppqsvff69/Bild29.jpg)
![Obrazek](https://s6.postimg.cc/gj8i7qwyp/Bild30.jpg)