na zdjęciach widać gdzie pędzel nie dotarł:
![Obrazek](http://i950.photobucket.com/albums/ad350/mariusz_karton/SdKfz%202%20Kettenkrad/DSC07875Medium.jpg)
Okazało się również, że gąsienice wyszły mi ciut za grube, jakieś 0,5 mm,
a może troszkę więcej.
![Obrazek](http://i950.photobucket.com/albums/ad350/mariusz_karton/SdKfz%202%20Kettenkrad/DSC07878Medium.jpg)
No i nie mogłem się powstrzymać
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
![Obrazek](http://i950.photobucket.com/albums/ad350/mariusz_karton/SdKfz%202%20Kettenkrad/DSC07879Medium.jpg)
Moderatorzy: Tomasz D., laszlik, kartonwork
Właśnie główny bieżnik jest prawidłowo zrobiony, bo przynajmniej na zdjęciach pojazdu w większości opona ma bieżnik pięciorzędowy.Jacek Bula pisze:... Gdybyś zamiast 5ciu pierścieni (na główny bieżnik- czoło) użył tylko trzech, śądzę, że będzie dobrze.
Z tym super to nie przesadzajmy. Super, to na tym forum inni sklejają. Ale dziękuję za dobre słowoJacek Bula pisze:...Model wychodzi super, też bym go (bo mam w planach zaraz po Opelku) chciał tak skleić. Powiedz też mi, jak możesz, jakich farbek używasz do retuszu...
Dziękuję za życzenia, na pewno się przydadząJacek Bula pisze:... Pozdrawiam i życzę powodzenia, Jacek.
Druty są wygięta tak, aby odległość pomiędzy miejscami na których opiera się opona,Tempest pisze:Ciekawy patent z tymi 'trzymadłami' opon wykonanymi z drutu. Czy podczas malowania oponka tego nie spadała ?