Monstra na kołach
Moderatorzy: kartonwork, kierownik
Chodzi pewnie o Lebiedenko (o ile mój rosyjski podpowiada to znaczy chyba łabędziątko). Tu fotka modelu żywicznego skala 1/72...
Ukończone: M 113 Fitter
Ciekawy i dość prosty temat na karton ale w skali 1:25 będzie bardzo duży.
Pozdrawiam
Pozdrawiam
-Wydawca Modeli Kartonowych-
FACEBOOK http://www.facebook.com/pages/Radom-Pol ... 3758412071
RENOVA MODEL http://www.youtube.com/user/RenovaModel?feature=mhee
KUDELSKI DESKIGN http://www.youtube.com/c/KudelskiDESIGN
KUDELSKI DESKIGN Facebook https://www.facebook.com/kudelskidesign/
FACEBOOK http://www.facebook.com/pages/Radom-Pol ... 3758412071
RENOVA MODEL http://www.youtube.com/user/RenovaModel?feature=mhee
KUDELSKI DESKIGN http://www.youtube.com/c/KudelskiDESIGN
KUDELSKI DESKIGN Facebook https://www.facebook.com/kudelskidesign/
Poste pisze:Ciekawy i dość prosty temat na karton ale w skali 1:25 będzie bardzo duży.
... no i to właśnie tygryski lubią najbardziej!
Jak zachować pokój, pozostaje niestety tajemnicą wojskową.
http://s2.darkpirates.onet.pl/c.php?uid=61266
http://s2.darkpirates.onet.pl/c.php?uid=61266
-
- Posty: 102
- Rejestracja: śr mar 16 2005, 12:53
- Lokalizacja: Centralne pomorze!!!
Informacje podane za S.ROMADIN i M.PAWŁOW.....
„Historia tej konstrukcji zaczyna się w 1914r. ГВТУ (Главное военно-техническое управление ) zleciło prywatnemu biuru konstrukcyjnemu inżyniera Н. Лебеденко wykonanie Kołowej Bojowej Maszyny (Po pokazach jazdy maszynę nazwano Car-czołg ).
Waga 40-44 tony,
Średnica kół napędowych 9m,
Prędkość obrotowa kół napędowych 10obr/min. ,
Prędkość mierzona 17km/h,
Napęd dwa niezależne silniki MAYBAHA o 240 km/2500obr/min,
(silniki były pozyskane z rozbitego Niemieckiego sterowca)”
To oczywiście skrót z fabularnej historycznej opowieści, ale to jedyne dane liczbowe jakie zostały zamieszczone... w opisie archiwalnym tej konstrukcji.
Autor na pocieszenie podaje że przewiduje się odtajnienie archiwów z tego okresu pozyskanych za pomącą Konstrukcyjnego Biura MIKULINA... które to wtedy współpracowało przy projekcie........
„Historia tej konstrukcji zaczyna się w 1914r. ГВТУ (Главное военно-техническое управление ) zleciło prywatnemu biuru konstrukcyjnemu inżyniera Н. Лебеденко wykonanie Kołowej Bojowej Maszyny (Po pokazach jazdy maszynę nazwano Car-czołg ).
Waga 40-44 tony,
Średnica kół napędowych 9m,
Prędkość obrotowa kół napędowych 10obr/min. ,
Prędkość mierzona 17km/h,
Napęd dwa niezależne silniki MAYBAHA o 240 km/2500obr/min,
(silniki były pozyskane z rozbitego Niemieckiego sterowca)”
To oczywiście skrót z fabularnej historycznej opowieści, ale to jedyne dane liczbowe jakie zostały zamieszczone... w opisie archiwalnym tej konstrukcji.
Autor na pocieszenie podaje że przewiduje się odtajnienie archiwów z tego okresu pozyskanych za pomącą Konstrukcyjnego Biura MIKULINA... które to wtedy współpracowało przy projekcie........
-
- Posty: 29
- Rejestracja: wt maja 04 2004, 11:07
- Lokalizacja: Chojnów