Kupiłem na ostatniej wyprzedaży na aliexpress taką małą tokarkę modelarską. ( kupiłem też masę innych drobnych narzędzi jak pędzle, maty do ciecia i takie tam duperele) Cena tokarki 100 zł z przesyłką. Co dziwne miała opcje wysyłki z Czech więc skorzystałem i po 7 dniach przyszła. Jest to bardzo proste urządzenie, ale ma niewielkie rozmiary i jest idealna do moich zastosowań. Dla porównania mini tokarka proxxona kosztuje ok 2300 zł.
![Obrazek](https://www.if242.webd.pro/FW/331.jpg)
Przy okazji wklejam zdjęcie mojego stanowiska do pracy.
![Obrazek](https://www.if242.webd.pro/FW/332.jpg)
Co do modelu to zacząłem wykonywać łoże silnika i pokrywy wnęk od strony silnika.
Jednak po przypasowaniu silnika górne łoże wyszło trochę za krótkie więc trzeba je było rozciąć i wydłużyć
![Obrazek](https://www.if242.webd.pro/FW/334.jpg)
Zależało mi na tym aby górne mocowania łoża było połączone z kadłubem za pomocą takiego okucia jak na zdjęciu.
![Obrazek](https://www.if242.webd.pro/FW/335.jpg)
Dorobiłem tez imitację spawów , trochę drucika i surfacera i można było to pomalować.
![Obrazek](https://www.if242.webd.pro/FW/337.jpg)
Ten przedni element to oczywiście żywica eduarda. Jest tylko nałożony na łoże aby potem przy doklejaniu silnika z okaptowaniem była jeszcze możliwość regulacji.
![Obrazek](https://www.if242.webd.pro/FW/338.jpg)
To był najtrudniejszy etap budowy te wnęki podwozia i łoże silnika. Teraz to już z górki pójdzie
Obecnie pracuję nad magazynkami do KM i wypełnieniem tej pustej przestrzeni instalacjami.
Wcześniej pomalowany silnik nie podobał mi się i zmyłem cała farbę. Chodziło o to że kolor bloków cylindra wyszedł za ciemny po washowaniu.
Kupiłem sobie nowe metalizery MR hobby oraz Alcady II ( primer, baza i metalizery: dural, aluminium i białe aluminium ) obecnie robię próby co wyjdzie najlepiej.