SZAD pisze:PS. Teraz zawieszenie przód i tył. Ja tu jeszcze wrócę.
Tylko na to czekam
Oponki wyszły genialnie mimo przeciwieństw losu ... Te elementy wycinane laserowo to całkiem dobra rzecz Czekam na dalsze aktualizację
Witam.
Klapnę sobie w kąciku i popatrzę sobie. Wygląda świetnie ten silniczek, rama fajnie sklecona, koła są świetne, podoba mi się.
Mam tylko jedno pytanie odnośnie łopatek przy chłodnicy, czy nie powinny być pod kątem?
Powodzenia w kolejnych działaniach.
Pozdrawiam, Jacek.
Jacek Bula pisze: jedno pytanie odnośnie łopatek przy chłodnicy, czy nie powinny być pod kątem?
.
Te łopatki to żaluzja. Mogą być pod skosem, ale, że w realu były ruchome / do sterowania ilością powietrza na chłodnicę, by uzyskać odpowiednią temperaturę cieczy chłodzącej/, sterowane linką przez kierowcę, przyjmowały różne położenie.
W moim przypadku są otwarte na ful.
SZAD, czy masz zamiar zostawić takie proste resory? Przecież pióra muszą być lekko wygięte, bo amortyzują. Mam nadzieję, że nie zostawisz ich prostych.