Dorobiłeś śruby do nastawiania klinów panewek, smarowniczki na korbowodzie i wiązarze ... a nie na tłokach. Tłok znajduje się wewnątrz cylindrów parowych ...
Razi mnie trochę ta rdza na elementach układu napędowego. Potraktowałeś wszystko jak cylindry ... Może dodaj trochę metalizera ...
Jeśli nie masz, to użyj miękkiego ołówka ...
Ameryka nie została zbudowana od razu ... przy następnym modelu będziesz sam widział swoje niedociągnięcia ...
niki spróbowałbym z metalizerkiem tylko jak się za to zabrać? Czym go nanieść? I jak potem uzyskać jego połysk? Szlif raczej odpada ;], pędzlem o sztywnym włosiu? Rozumiem, że mają to być jakby odpryski farby?
mariuszk pisze:Zawory robią wrażenie, szczególnie pokrętła.
Pozostaje (z malutką dawką zazdrości/zawiści) potwierdzić! Pisałeś na początku relacji, że używasz też części wycinanych laserowo – czy pokrętła zaworów właśnie takie?
Pozdrawiam