Przeoczyłeś parę istotnych współzależności w kształtach mechanizmu napinającego , na zdjęciach zaznaczyłem je czerwonymi kreskami :
![Obrazek](http://images31.fotosik.pl/395/d1120ea9b6ef29c7.jpg)
![Obrazek](http://images48.fotosik.pl/28/7969a5d173e7839e.jpg)
![Obrazek](http://images31.fotosik.pl/395/2b9dc0d7a13a1923.jpg)
Na podstawie szkicu adaptacyjnego ( zdjęcie pierwsze ) tak wyobrażałem sobie boczną blachę mocowania mechanizmu . Jej docelowy kształt uzupełniłem czarnymi kreskami na zdjęciu poniżej . Specjalnie dla Ciebie wygrzebałem z piwnicy model i bardzo nieudolnie zaznaczyłem kształty dżwigni zapadkowej , sprężyny dociskającej i punktów jej zaczepienia ... czyli tego co widać na szkicu ( zdjęcie pierwsze) .
Na tej pierwszej fotce , jej papierowej wersji zresztą też , widoczna jest masywność elementu w który wkładało się równie solidne "narzędzie-dżwignię" , jego fragment też jest tam widoczny .
Ramię , pomiędzy osią mechanizmu mocowaną z tyłu czołgu a półosią koła napinającego , również wydaje się być nieco solidniejsze niż w wersji wykonanej przez Ciebie .
Ostatnia fotka opisująca to o czym piszę wcześniej :
![Obrazek](http://images43.fotosik.pl/28/77f52a1699da2942.jpg)
Nie zmęczyłem Cię aby nieustanną ingerencją w , autorski jak by nie było , temat ???
Wujek .