![spoko :spoko:](./images/smilies/spoko.gif)
Jeśli zaznaczyłeś istnienie klapki kryjącej wlew paliwa , to myślę że podobnie zrobisz z klapką wlewu cieczy chłodzącej . Powinna być umiejscowiona na płycie pancernej zaraz za dużym wlotem powietrza . Odległość klapki od tylnej krawędzi tej płyty sugeruje szkic przekroju umieszczony : http://www.odkrywca.pl/pokaz_watek.php?id=182824
Nadal intryguje mnie kształt osłony tłumika wydechu . Na zdjęciach pod linkiem są dwa wyrażne zdjęcia (z bliska) prostej , niezdeformowanej wersji ... jedno to to które powiększyłem na ósmej stronie Twej relacji .
Odnośnie kształtów : szperacza , klaksonu i tylnej lampy pozycyjnej powinieneś sobie poradzić . Można je odnosić do zastosowanych w innych konstrukcjach .
Odnośnie ich miejsc montażu to też dużo o tym mówią zdjęcia z linku .
Dodam jedno w kwestii szperacza i klaksonu . TO NIE JEST ZDJĘCIE ARCHIWALNE ... to zdjęcie fragmentu autorskiej dioramy Mirosława Prośniaka , na której przedstawił swój własny (żywiczny) projekt 4 TP w wersji "warsztatowej" a zdjęcia przrobił na kolorystykę zgodną z tą "z epoki" . Widziałem tą dioramkę bodajże w czasie jednej z edycji " Galicyjskich spotkań modelarskich" na terenie Muzeum Lotnictwa w Krakowie :
![Obrazek](http://images30.fotosik.pl/293/2fc3942f3308c78c.jpg)
Pozdrowienia Wujkowe .
P.S. Kopułka nad głową kierowcy to wytłoczenie w blasze a nie osobny element . Mam nadzieję że moich wpisów nie odbierasz jako dyktatu ... po prostu ta tematyka bardzo mnie interesuje i obchodzi .