Jakiego papieru użyć do podklejenia ?

wszystko o modelach kartonowych

Moderatorzy: Tomasz D., laszlik, kartonwork

kris
Posty: 2
Rejestracja: sob kwie 19 2008, 16:38

Jakiego papieru użyć do podklejenia ?

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: kris »

Witam,

jestem raczej amatorem jeżeli chodzi o sklejanie modeli kartonowych, sklejałem tylko i wyłącznie Małego Modelarza i to dosyć dawno temu. Ostatnio chciałem się wziąć za sklejenie modelu pancernika Hiei więc poczytałem Wasze forum i dowiedziałem się trochę o klejach, natomiast nigdzie nie mogę znaleźć informacji na temat papieru jakiego użyć do podklejenia pokładu i wręg. Chciałem kupić duży arkusz papieru żeby podkleić cały pokład (dolny i górny) razem i wyciąć już jako całość ale niestety nie mogę znaleźć nigdzie odpowiednio dużego i grubego arkusza. Czy możecie zdradzić ;) jakiego papieru używacie do podklejania ?
Przepraszam z góry jeżeli jest to gdzieś napisane ale niestety nie mogłem znaleźć.

PS. Mieszkam w Krakowie więc jeżeli ktoś ma namiar na jakiś sklep gdzie można kupić taki papier i/lub ewentualnie kleje bardzo chętnie skorzystam.

Pozdrawiam
Pabllo
Posty: 7
Rejestracja: ndz lip 01 2007, 13:15

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: Pabllo »

http://www.allegro.pl/search.php?string ... modelarska

Jak masz znajomego pracującego w Philip Morris (produkcja) to poproś o przekładki kartonowe, będzie wiedział o co chodzi.
cieciwa

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: cieciwa »

Poszukaj w sklepach dla plastykow.
Jest taki np. na ulicy Czarnowiejskiej - naprzeciw przystanku przy AGH.
Grzegorz75
Posty: 1000
Rejestracja: pt gru 09 2005, 14:34
Lokalizacja: GDYNIA
x 1

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: Grzegorz75 »