[R] Su-122 Answer

wszystko o modelach kartonowych

Moderatorzy: Tomasz D., laszlik, kartonwork

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
YoQuieroFumar

[R] Su-122 Answer

• zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: YoQuieroFumar »

Witam, to mój pierwszy post i pierwsza relacja na forum, więc wypada się przedstawić, na imię mi Paweł i powiedzmy, że jestem początkujący. Co do modelu to jest już raczej oklepany temat na forach, więc nie ma sensu rozpisywać się za mocno. Nie planuje go bardzo "ulepszać" :), poza dodaniem śrub, nitów, spawów itp. oraz uplastycznieniem tego co się da, w miarę możliwości i w granicach rozsądku oczywiście :) To teraz fotki, rewelacyjne nie są, ale mam nadzieję, że to co trzeba widać(dopiero się uczę):
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Jarzmo armaty zrobione przy pomocy gumki, końcówki skalpela olfy i kleju CA, następnie poddane lekkiemu "szlifingowi" :). Rozciąłem je na dwie części co by się wygodniej składało do kupy.
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Płyta nad przedziałem napędowym i amortyzatory zdecydowałem się kapke przerobić, żeby w przeciętność nie popaść :). "Amorki" zwijane na gwoździu z drutu 0,8 mm, na razie pierwsza para wklejona, pozostałe w trakcie budowy. Płytę nad przedziałem silnikowym rozciąłem na dwie części, bo sam nadruk mi nie wystarczył, dodana tez siateczka i tutaj mam pytanie, czym to cholerstwo pomalować?? Próbowałem farbą olejną i pastelami. Efekt taki, że oczka zalepiały się farbą, albo nie kryło wcale.
Obrazek
Na koniec jeszcze ogólny widok modelu i prośba do pierwszorzędowych zasiadaczy i podglądaczy bocznych, jak już musicie to robić to róbcie to tak, żeby nie narobić syfu i innym nie przeszkadzać :twisted:
To do później... Pozdrawiam.
Awatar użytkownika
YoQuieroFumar

Skończyłem amortyzatory... sporo czasu i nerwów mnie kosztowały, a z efektu i tak nie jestem zadowolony, ale cóż w końcu pierwszy raz je robiłem, przy następnym podejściu będzie lepiej :)
Obrazek
Okleiłem też kadłub.
Obrazek
Obrazek