*[Relacja/Samolot] Mitsubishi A6M3 - KA 4/2011
Moderatorzy: Tomasz D., laszlik, kartonwork
*[Relacja/Samolot] Mitsubishi A6M3 - KA 4/2011
Kilka tygodni kleje sobie pierwszego Hala po 12-sto letniej przerwie.
Na początek kilka zdjęć tego co już zostało zrobione :
Do następnego
Na początek kilka zdjęć tego co już zostało zrobione :
Do następnego
Ostatnio zmieniony czw lis 17 2011, 8:15 przez yukikaze, łącznie zmieniany 1 raz.
Wyśmienicie!
Szkoda tylko braku konsekwencji w wycinaniu otworów ulgowych w elementach struktury kabiny. Pewnie kierowałeś się zasadą, że co bardziej będzie widać, będzie powycinane, reszta nie, ale dla samych zdjęć fajniej by było żeby wyciąć już wszystkie.
Jestem natomiast pod wielkim wrażeniem łączeń segmentów poszycia modelu... Są po prostu IDEALNE... Obserwuję dalej.
P.S. Błagam, zmień hosta zdjęć... Jakby co służę poradą na PW odnośnie Photobucket'a. Fotosik to porażka...
Szkoda tylko braku konsekwencji w wycinaniu otworów ulgowych w elementach struktury kabiny. Pewnie kierowałeś się zasadą, że co bardziej będzie widać, będzie powycinane, reszta nie, ale dla samych zdjęć fajniej by było żeby wyciąć już wszystkie.
Jestem natomiast pod wielkim wrażeniem łączeń segmentów poszycia modelu... Są po prostu IDEALNE... Obserwuję dalej.
P.S. Błagam, zmień hosta zdjęć... Jakby co służę poradą na PW odnośnie Photobucket'a. Fotosik to porażka...
-Dziadku, ruskie w kosmos poleciały!
-Wszystkie?
-Nie, dwóch tylko.
-To co mi d... zawracasz!?
ZŁO SQUAD
-Wszystkie?
-Nie, dwóch tylko.
-To co mi d... zawracasz!?
ZŁO SQUAD
Dzięki Panowie ! Czytać takie słowa z waszych klawiatur to wręcz wyróżnienie Zwłaszcza, że to na waszych relacjach dużo się nauczyłem
Pozdrawiam i do następnej odsłony
Poważnie . Ostatni model to Hellcat od Hala klejony w 2000 roku na przepustkach z wojska, a potem panienki > żona > dzieci . Teraz bajtle podrosły więc można coś podłubaćNie ściemniaj !!! Jak na 12 lat przerwy, to kleisz za dobrze :-D
Laszlik masz całkowitą rację ale po takiej przerwie nawet się nie spodziewałem że dojdę do tego momentu klejenia , a zero wcześniej poleci wiadomo gdzieSzkoda tylko braku konsekwencji w wycinaniu otworów ulgowych w elementach struktury kabiny. Pewnie kierowałeś się zasadą, że co bardziej będzie widać, będzie powycinane, reszta nie, ale dla samych zdjęć fajniej by było żeby wyciąć już wszystkie.
Pozdrawiam i do następnej odsłony
Prace powolutku posuwają się do przodu . Ostatni tydzień nie owocował w nadmiar czasu, ale coś tam podłubałem.
Zakończyłem kadłub i wykonałem statecznik pionowy.
Przód:
I zadek :
laszlik napisał:
Zakończyłem kadłub i wykonałem statecznik pionowy.
Przód:
I zadek :
laszlik napisał:
Do tej prośby oczywiście się przychylę, ale od następnego modelu. Ten niech już zostanie na fotosiku.P.S. Błagam, zmień hosta zdjęć... Jakby co służę poradą na PW odnośnie Photobucket'a. Fotosik to porażka..
Ostatnio zmieniony czw lis 17 2011, 8:17 przez yukikaze, łącznie zmieniany 1 raz.
Wreszcie nadszedł czas na kolejną aktualizację
Skończyłem już całkowicie usterzenie i kółeczko ogonowe . Na razie bez silnika poszybować mógł by nim tylko kpt.Wrona
Na zdjęciach tego nie widać, ale prawy statecznik poziomy jest zapadnięty (półtora roczna córcia chciała tacie podać do przyklejenia). No i strasznie musiałem się "naginać przy oprofilowaniu usterzenia"
Całość pociągnąłem z aero satyną Vallejo no i nie wiem dlaczego zmieniło troszkę odcień retuszu zieleni. Zwłaszcza, że wcześniej poszły dwie warstwy sprajta akrylowego Motip.
Chociaż na żywo nie jest to tak widoczne
Koniec mazgajenia - fotki
Skończyłem już całkowicie usterzenie i kółeczko ogonowe . Na razie bez silnika poszybować mógł by nim tylko kpt.Wrona
Na zdjęciach tego nie widać, ale prawy statecznik poziomy jest zapadnięty (półtora roczna córcia chciała tacie podać do przyklejenia). No i strasznie musiałem się "naginać przy oprofilowaniu usterzenia"
Całość pociągnąłem z aero satyną Vallejo no i nie wiem dlaczego zmieniło troszkę odcień retuszu zieleni. Zwłaszcza, że wcześniej poszły dwie warstwy sprajta akrylowego Motip.
Chociaż na żywo nie jest to tak widoczne
Koniec mazgajenia - fotki
Ostatnio zmieniony czw lis 17 2011, 8:20 przez yukikaze, łącznie zmieniany 1 raz.
To, że pięknie Ci idzie już wiesz z poprzedniego mojego posta. Szkoda, że nie pokusiłeś się natomiast o wycięcie otworów ulgowych w strukturze wnęk klap. Dlatego, że są w tym miejscu dość widoczne uważam że wyglądałoby to o wiele lepiej, szczególnie biorąc pod uwagę poziom klejenia jaki pokazujesz. Na pewno nie byłoby to dla Ciebie dużym kłopotem. Szkoda.
I ponawiam prośbę o zmianę hosta, albo linkowanie zdjęć tak, żeby otwierały się same zdjęcia a nie strona z denerwującymi reklamami z którymi trzeba się ścigać.
I ponawiam prośbę o zmianę hosta, albo linkowanie zdjęć tak, żeby otwierały się same zdjęcia a nie strona z denerwującymi reklamami z którymi trzeba się ścigać.
-Dziadku, ruskie w kosmos poleciały!
-Wszystkie?
-Nie, dwóch tylko.
-To co mi d... zawracasz!?
ZŁO SQUAD
-Wszystkie?
-Nie, dwóch tylko.
-To co mi d... zawracasz!?
ZŁO SQUAD
Laszlik szkoliłem się głównie na Twoich relacjachTo, że pięknie Ci idzie już wiesz z poprzedniego mojego posta.
No cóż musztarda po obiedzie Jak już pisałem to mój pierwszy model po 12-stu latach i głównie chodziło mi o to, aby go w ogóle skończyćSzkoda, że nie pokusiłeś się natomiast o wycięcie otworów ulgowych w strukturze wnęk klap.
Obiecuję, że przy następnym postaram się bardziej
Już o tym myślę (photobucket może być ?), jednak "zero" zostanie już do końca na fotosiku co by nie mieszać .I ponawiam prośbę o zmianę hosta