Oj relacji to ja prowadzić nie umiem! Zamiast pokazywać pracę nad modelem krok po kroku to zrobię dzisiaj duuuuży skok.
Ale po kolei, kadłub zaszpachlowany i oklejony trzecim właściwym poszyciem
![Obrazek](http://i1223.photobucket.com/albums/dd503/krupo/Clipper%20Berbice/09102013384.jpg)
Klejąc trzecie poszycie proszę uważać na kolejność. w instrukcji jest:
![Obrazek](http://i1223.photobucket.com/albums/dd503/krupo/Clipper%20Berbice/8b42ff5a-4569-4ecf-ace6-1da0cb9aa426.jpg)
i można pomyśleć, że po części 30 należy przykleić cz. 46, a wcale tak nie jest. Trzeba, tak jak pisze w instrukcji, kleić numerami po kolei, czyli po cz. 30 jest cz. 31 itd; a cz. 46 (odbojnica) przyklejamy na cz. 31.
Malując burty wewnętrzne pomieszałem zielony i jasno brązowy, bo sam zielony wydawał mi się za bardzo jaskrawy
![Obrazek](http://i1223.photobucket.com/albums/dd503/krupo/Clipper%20Berbice/DSC_0008.jpg)
Obecnie kadłub jest już pomalowany powyżej linii wodnej i wyposażony w drobne detale
![Obrazek](http://i1223.photobucket.com/albums/dd503/krupo/Clipper%20Berbice/DSC_0032.jpg)
Czekających na kolejne postępy z budowy, muszę zmartwić, bo znalazłem nowe materiały dotyczące austriackiego parowozu, który kiedyś tam zacząłem i prace przy Berbice chwilowo stanęły.
Pozdrawiam!