Wypadki podczas pracy

Hyde Park czyli "magiel" ale w granicach rozsądku

Moderatorzy: Tomasz D., laszlik, kartonwork

Gutor
Posty: 280
Rejestracja: sob lis 22 2003, 0:08
Lokalizacja: Mysłowice

Wypadki podczas pracy

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: Gutor »

Tak się zastanawiam patrząc na mój porządnie przecięty palec czy Wam też zdarzają się wypadki przy pracy. Np przetniecie sobie palec, rozlejecie farbe itp. :roll:
Czy tylko ja jestem takim modelarzem-amatorem?? :lol:

P.S. Palec został rozcięty podczas budowy Apacha z MM :lol: :lol:
Edmund_Nita
Posty: 2057
Rejestracja: pt sie 29 2003, 11:06
Lokalizacja: Koszalin
x 8

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: Edmund_Nita »

Gutor, masz dopiero 15 lat, wszystko przed tobą. Jeżeli będziesz tak "zdolny" jak ja, to masz jeszcze niejedno skaleczenie jak w banku. A rozlana farba itp. - normalka.

Uśmieszek dla Ciebie,
Awatar użytkownika
kierownik
Posty: 2025
Rejestracja: pn kwie 07 2003, 10:33
Lokalizacja: Ruda Śląska
x 11

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: kierownik »

Ja w czasie budowy dosyć dużego modelu złamałem rękę w łokciu. Do dziasiaj ręka się nie prostuje i nie zgina tak jak powinna. Odtąd mówia o mnie, że "mam coś z łokciem" :lol:
Awatar użytkownika
_TONY_
Posty: 279
Rejestracja: sob paź 11 2003, 18:51
Lokalizacja: Lębork

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: _TONY_ »