Rama kabiny:
![Obrazek](http://kartonwork.pl/ftp/zdjecia/makulatura/Laszlik/bf110/rama1.jpg)
![Obrazek](http://kartonwork.pl/ftp/zdjecia/makulatura/Laszlik/bf110/rama2.jpg)
I tablica przyrządów po waloryzacji:
![Obrazek](http://kartonwork.pl/ftp/zdjecia/makulatura/Laszlik/bf110/tablica.jpg)
A dziś skończyłem przeszło tygodniową walkę z fotelem pilota i siedziskiem strzelca i radiooperatora.
![Obrazek](http://kartonwork.pl/ftp/zdjecia/makulatura/Laszlik/bf110/fotele3.jpg)
![Obrazek](http://kartonwork.pl/ftp/zdjecia/makulatura/Laszlik/bf110/fotele4.jpg)
![Obrazek](http://kartonwork.pl/ftp/zdjecia/makulatura/Laszlik/bf110/fotele5.jpg)
![Obrazek](http://kartonwork.pl/ftp/zdjecia/makulatura/Laszlik/bf110/fotele6.jpg)
Musiałem przerabiać całe siedzisko, bo to z wycinanki w niczym nie przypominało tego ze zdjęć w monografii. Teraz wygląda w miarę podobnie. Siatka siedziska strzelca zrobiona z firanki, a parciane pasy siedziska radiooperatora oraz pasy bezp. tradycyjnie z folii alu.
Mam już zamontowany fotel pilota, zespół manetek sterowania silnikami oraz prawą panel pilota.
Gałki manetek wykonane "obrzynem" igły lekarskiej o średnicy 1,2 mm. Bardzo dobre narzędzie. Ułatwia i znacznie przyspiesza pracę nad takimi drobiazgami, a wycięte przy jego pomocy krążki są idealnie okrągłe.
Efekt poniżej:
![Obrazek](http://kartonwork.pl/ftp/zdjecia/makulatura/Laszlik/bf110/prawapanel.jpg)
![Obrazek](http://kartonwork.pl/ftp/zdjecia/makulatura/Laszlik/bf110/kokpit1.jpg)
![Obrazek](http://kartonwork.pl/ftp/zdjecia/makulatura/Laszlik/bf110/kokpit2.jpg)
Teraz kilka fotek przedstawiających wygląd kokpitu przed jego osłonięciem ściankami bocznymi. Reszta wyposażenia będzie umieszczona własnie na nich, a póki co, doszły skrzynki i taśmy amunicyjne, działka 20mm oraz wyposażenie radiowe.
![Obrazek](http://kartonwork.pl/ftp/zdjecia/makulatura/Laszlik/bf110/kokpit18.jpg)
![Obrazek](http://kartonwork.pl/ftp/zdjecia/makulatura/Laszlik/bf110/kokpit25.jpg)
![Obrazek](http://kartonwork.pl/ftp/zdjecia/makulatura/Laszlik/bf110/kokpit31.jpg)
![Obrazek](http://kartonwork.pl/ftp/zdjecia/makulatura/Laszlik/bf110/kokpit34.jpg)
![Obrazek](http://kartonwork.pl/ftp/zdjecia/makulatura/Laszlik/bf110/kokpit35.jpg)
![Obrazek](http://kartonwork.pl/ftp/zdjecia/makulatura/Laszlik/bf110/kokpit42.jpg)
Gotowe są już burty kabiny oraz poszycie. Darowałem sobie kładzenie wiązek elektrycznych, bo dokumentacja którą miałem okazała się niewystarczająca i stwierdziłem że nie ma sensu kłaść kabli jeżeli nie wiadomo skąd i dokąd biegną... Zresztą przyznam szczerze, że lenistwo też miało tu swój udział... ;))
No ale zaczyna być widać jak to będzie się mniej więcej prezentować.
Foty:
![Obrazek](http://kartonwork.pl/ftp/zdjecia/makulatura/Laszlik/bf110/przod13.jpg)
![Obrazek](http://kartonwork.pl/ftp/zdjecia/makulatura/Laszlik/bf110/przod16.jpg)
![Obrazek](http://kartonwork.pl/ftp/zdjecia/makulatura/Laszlik/bf110/przod48.jpg)
![Obrazek](http://kartonwork.pl/ftp/zdjecia/makulatura/Laszlik/bf110/przod54.jpg)
![Obrazek](http://kartonwork.pl/ftp/zdjecia/makulatura/Laszlik/bf110/przod59.jpg)
![Obrazek](http://kartonwork.pl/ftp/zdjecia/makulatura/Laszlik/bf110/przod61.jpg)
Mało widać wnętrza w sumie, ale nijak nie mogłem ustawić tego kawałka kadłuba, żeby wszystko oświetlić.
No i jak widać na ostatnich zdjęciach, poszycie przedniej części okazało się być za krótkie i nie zeszło się należycie, przez co musiałem użyć supergluta i farbki, ale finalnie nie będzie tego tak widać bo w to miejsce dojdzie swojego rodzaju oprofilowanie, prawdopodobnie wylotu powietrza (tam gdzie jest to zaznaczone łukiem).